Drugi prosti trening za VN Madžarske na Hungaroringu se je začel v hudi vročini. Temperatura zraka ob treh popoldne je na vzhodu madžarske prestolnice je dosegla 32,4 stopinje Celzija, asfalt se je segrel na 62,7 stopinje Celzija.
Že na začetku drugega treninga je bilo jasno, da je veliko vprašanje, ali bo po trku na prvem, v drugo nastopil Yuki Tsunoda, saj naj bi se popravila na njegovem AT02 zavlekla daleč v drugi prosti trening. “Na žalost je uničil menjalnik,” je za Servus TV povedal šef ekipe AlphaTauri, Franz Tost.

Drugi prosti trening je otvoril Kimi Räikkonen, ki je moral za prvega svoj dirkalnik prepustiti Robertu Kubici. Pri Alfi so imeli na prvem nemalo težav, saj sta se tako Poljak kot tudi Antonio Giovinazzi spopadal s številnimi tehničnimi težavami. Na začetku treninga se je večina dirkačev odločila za pnevmatike srednje zmesi, le Norris in Sainz sta trening začela na pnevmatikah trde zmesi.
Trening je na koncu dobil Valtteri Bottas, ki je svojega moštvenega kolega Lewisa Hamiltona premagal za 27 tisočink sekunde, tretje mesto si je zagotovil Max Verstappen (+ 0,298 sekunde), ki pa je bil vse prej kot zadovoljen z doseženim, saj se je tekom celotnega treninga pritoževal nad podkrmarjenjem.
Red Bull, ki je zaradi zavite konfiguracije proge v bližini Budimpešte pravzaprav prvi favorit za zmago na dirki, se je danes popoldne ubadal s številnimi težavami. Če je Max Verstappen preklinjal zaradi podkrmarjenja, je Sergio Perez bentil zaradi vibracij, ki so mu ubijale voljo do hitre vožnje.
Tudi Lewis Hamilton se je dvakrat znašel ob robu asfalta in v bokse javil, da se “mu je zadek enostavno odpeljal”. Njegov inženir pri tem ni zaznal anomalij. Ne glede na vse so pri Mercedesu lahko zadovoljni s petkovim popoldnevom – Hamilton je bil na longrunih ob koncu treninga prepričljivo najhitrejši.
S treningom so lahko več kot zadovoljni tudi pri moštvu Alpine, saj je Ocon končal kot četrti, novopečeni štiridesetletnik Alonso pa na sedmem mestu. Med njiju sta se za Perezom vrinila Pierre Gasly in Sebastian Vettel. Lando Norris je končal kot deveti, Lance Stroll je zaključil deseterico.
Manj zadovoljni so lahko pri Ferrariju, saj sta tako Leclerc kot Sainz trening končala izven deseterice. Omenimo še, da je imel Nikita Mazepin težave s pnevmatikami mehke zmesi, tako da je na koncu za prvouvrščenim Fincem zaostal skoraj pet sekund.