Izvršni direktor McLarna Zak Brown ne verjame, da bi potencialne sponzorje odvrnilo dejstvo, če bi se Formula 1 v prihodnje spet zanašala na glasne pogonske agregate. Bojazen o tem je izrazil Toto Wolff, ki je podal svoj pogled na spremembe pravil, ki bodo začele veljati s sezono 2025. Še vedno pa potekajo razgovori vpletenih strani o tem, kakšna naj bi bila prihodnost Formule 1.
Za glasne motorje so se izrekli pri Red Bullu, želi pa si jih tudi velika večina avtomobilističnih navdušencev. Komponenta, ki naj bi prinesla okoljsko vzdržnost, je predvsem uvedba sintetičnih goriv, a Wolff meni, da je to premalo: »Ne moremo imeti stare glasne tehnike v času, ko od nas vsi pričakujejo, da bomo vozili na elektriko.«
Prvi mož ekipe Mercedes meni, da F1 v prihodnosti ne more uporabljati klasičnih motorjev z notranjim zgorevanjem, »če upoštevamo, v katero smer se svet vrti. Če ne bomo šli v korak s časom, bodo nam vsi sponzorji prej ali slej pobegnili drugam.«
Zak Brown na Wolffove pomisleke odgovarja: »Ne glede na to, ali gre za motorje z notranjim zgorevanjem, hibride ali električni pogon, je pomembno predvsem to, da gre pri F1 za višek tehnologije in da je trajnostna naravnanost osnova delovanja.«