Rimac je povezan s koncernom Volkswagen, saj se je letos dogovoril o skupnem podjetju s Porschejem, ki je hčerinsko podjetje skupine Volkswagen. To novo zavezništvo je združilo prestižno blagovno znamko Volkswagna Bugatti in Rimaca, ki sedaj tvorita družbo Bugatti-Rimac.
Kar zadeva Formulo 1, imajo ti odnosi širši pomen, saj je znano, da se Volkswagen močno zanima za nove motorje, ki naj bi v Formulo 1 prišli leta 2025. Znano je, da sta se tako Porsche kot tudi Audi, drugo hčerinsko podjetje Volkswagna, udeležila različnih srečanj v zvezi z naslednjo generacijo pogonskih enot Formule 1. Seveda ta obsežna mreža proizvajalcev ustvari seznam imen, ki bi se lahko pojavila v Formuli 1 in čeprav trenutno ni sredstev za projekt motošporta, Rimac ne izključuje, da bi lahko bili to prav oni.

“V podjetju je veliko pristašev bencinskih hlapov, ki bi radi delali na tehnologiji Rimca za dirkalnik, v preteklosti pa smo naredili nekaj prototipov za Pikes Peak, e-TCR, itd.,” je za Motorsport.com povedala Marta Longin, vodja za komunikacije in marketing pri podjetju Rimac. “Toda naš poudarek je predvsem na inženiringu in proizvodnji visoko zmogljivih EV tehnologij v velikih količinah (več deset tisoč električnih pogonov, baterij in drugih tehnologij). S projekti, ki so v teku, in tistimi v razvoju, ki bodo v proizvodnji v prihodnjih letih, preprosto nimamo sredstev za sodelovanje v projektu motošporta. Vendar kdo ve, morda nekoč…“
Če se Volkswagen odloči za sodelovanje v Formuli 1, bodo najverjetneje tja poslali znamki Porsche ali Audi. “Motošport je v DNK-ju Porscheja in vedno nas bo zanimala konkurenca, da bi lahko to tehnologijo prenesli v naše cestne avtomobile,” je za španski časnik Marca povedal Olivier Blume, izvršni direktor podjetja Porsche AG. “Formula 1 in skupina VW sta nas poklicala in nas vprašala, ali nas zanima dirkanje. Skupina ni sprejela nobene odločitve, vendar se proučuje, čeprav ni znano, ali z znamko Audi ali Porsche, toda vse bo odvisno od novih pravil za leto 2025.”


