Slaba prodaja vstopnic: Šef FORMULE 1 zaskrbljen zaradi prihodnosti dirke v MONZI

Dirkališče v Monzi, imenovano tudi tempelj hitrosti, je pravzaprav tudi domovanje zvestih navijačev Ferrarija, ki nosijo naziv tifozi. In vsako leto smo priča pravemu romanju rdeče armade – če se navežemo na oranžno iz Nizozemske.

Toda tokrat prireditelji dirke tarnajo in opozarjajo, da so za ta konec tedna prodali le 16.000 vstopnic. Verjame se, da bi lahko bile za to krive ostre omejitve, povezane s koronavirusom, vendar pa Angelo Sticchi Damiani, predsednik italijanskega avtomobilskega kluba priznava, da je to grozno opozorilo. “S tem bomo izgubili okrog 16 milijonov evrov,” pove Italijan.

Angelo Sticchi Damiani, šef italijanskega avtomobilskega kluba je zgrožen nad katastrofalno slabo prodajo vstopnic za letošnjo prireditev v Monzi.

Prvi mož Formule 1 Stefano Domenicali je zaskrbljen, da takšne izgube ogrožajo prihodnost te zgodovinske prireditve. Na vprašanje o skromni prodaji vstopnic, od katerih naj bi 30 odstotkov predstavljalo nizozemske navijače Maxa Verstappna, je Italijan za časnik La Repubblica dejal: “Razumeti moramo zakaj. Upam, da bo Monza ostala na koledarju, vendar moramo razmisliti o poslovnem modelu, kjer se bo vrnila. Drugače to nima smisla.

Stefano Domenicali, prvi mož Formule 1, pa je zaradi tega zaskrbljen za prihodnost dirke v kraljevem parku Monze.

 

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO