in

WOLFF po ideji DOMENICALIJA predlaga TRETJI DIRKALNIK za mlade dirkače

Stefano Domenicali, prvi mož kraljevega razreda motošporta, je nedavno nazaj prišel s predlogom, kako bi lahko rešili težavo mladih dirkačev. Sedaj sta svoje stališče podala Toto Wolff in Christian Horner.

Foto: HB Press

Kaj lahko stori Formula 1, da bi bolje promovirala mlade dirkače? Stefano Domenicali je v zvezi s tem predlagal, da bi morale ekipe v petek na treningih v dirkalnik posaditi enega mladega dirkača.

Sedaj je s svojo idejo prišel Toto Wolff, šef ekipe Mercedes. “Zagotoviti moramo, da mladi in nadarjeni dirkači dobijo priložnost. Vedno sem bil za to, da ne opravijo le nujno potrebnega prostega treninga, temveč da imamo tudi eno ali dve dirki, na katerih bi morali nastopiti novinci,” izda Wolff in pojasni: “Lahko bi s tem bili del konstruktorskega prvenstva.

Toto Wolff, šef ekipe Mercedes, soglaša z Domenicalijem, da je treba mladim dirkačem dati priložnost in v ta namen predlaga kar nekaj idej – Foto: HB Press

Ali še bolj radikalno in če je finančno mogoče: Lahko bi uporabili tretji dirkalnik, v katerem bi moral obvezno sedeti novinec. Naenkrat bi na štartu imeli kar 30 dirkalnikov. Manjše ekipe bi lahko te sedeže financirale z denarjem dirkačev ali pa sponzorjev. To bi lahko bilo zelo zanimivo,” še doda Avstrijec.

Horner: Potrebujemo več dirkalnikov

Christian Horner, šef ekipe Red Bull, soglaša z Wolffom, da je tačas na štartu premalo dirkalnikov. “Menim, da manjka ena ekipa ali celo dve. V Formuli 2 je veliko fantov, ki bi si zaslužili priložnost,” pojasni Horner in dopolni: “Vendar pa enostavno ni dovolj mest, ki se sprostijo. Čakaš, da se Kimi upokoji, da bo nekje prosti sedež.

Christian Horner, šef ekipe Red Bull, ni najbolj naklonjen več ekipam v Formuli 1, saj bi se tako prihodki delili na več moštev, zato soglaša z Wolffom o tretjem dirkalniku – Foto: HB Press

Britanec nadaljuje s težavo: “Vendar pa tukaj ostaja dobro znana točka: Če iz torte izrežeš več kosov, potem vsi dobijo manj,” se Horner naveže na porazdelitev prihodkov. Pri dvanajstih namesto desetih ekipah, bi vsaka ekipa dobila manj denarja. “Verjamem, da bo zato pripravljenost zelo majhna. Zaradi tega je predlog s tretjim dirkalnikom boljši. Pod črto potrebujemo na štartu dva do štiri dirkalnike več, da se lahko s tem mladi talenti dokažejo v Formuli 1,” še zaključi šef ekipe Red Bull.                            

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Že danes podaljšanje pogodbe SEBASTIANA VETTLA? – Vključil se je tudi STROLL starejši

ALFA ROMEO: Drugi sedež bo dobil MLADI DIRKAČ s kratkoročno pogodbo