Paket opreme Veloce bo zamenjal dosedanji paket opreme Ti Sport pri obeh modelih, tako da bosta odslej tako Giulia kot Stelvio na voljo z opremami Sprint, Ti, Veloce in Quadrifoglio.
Oba modela bosta z novim modelnim letom bogatejša tudi za nekatere tehnologije za pomoč vozniku pri vožnji, kot so sistem za zaznavo vozil v mrtvem kotu, aktivni tempomat, sistem za ohranjanje avtomobila znotraj voznega pasu, samodejno zasenčenje dolgih luči in sistem tipal za pomoč pri parkiranju.
Nekaj novosti je tudi v notranjosti, predvsem glede uporabe materialov in barv in uporabe elementov športnosti pri nižjih nivojih opreme, še vedno pa pod motornim pokrovom obeh modelov ostajata dvolitrski prisilno polnjen štirivaljnik največje moči 208 kW (284 KM) in šestvaljnik V-oblike Ferrarijevega porekla, ki z močjo 376 kW (512 KM) Giulio do stotice izstreli v 3,8 sekunde, Stelvia pa (zaradi štirikolesnega pogona) še dve desetinki prej.