Dejstvo je, da se Honda po koncu letošnje sezone uradno umika iz Formule 1, a nikakor ne v celoti, saj bodo Japonci še naprej skrbeli za pogonske enote ekip Red Bull in AlphaTauri. V četrtek je namreč Red Bull na tiskovni konferenci potrdil, da podaljšuje sodelovanje z japonskim dobaviteljem pogonskih enot.
Za zdaj je bilo znano le to, da bo Red Bull prevzel Hondino tehnologijo in motorje proizvajal pod lastno blagovno znamko Red Bull Powertrains, po četrtkovi konferenci pa vemo tudi, da bodo jim pri tem vsaj še eno leto pomagali pri Hondi, hkrati pa se bo del zaposlenih iz Honda Racing Development UK preselil v Red Bull Powertrains.
Hkrati s tem bodo Japonci nadzirali tudi nastope na dirkališčih in proizvajali motorje tudi v prihodnji sezoni. »Tudi za sezono 2023 delov ne bomo izdelovali sami,« je zadevo potrdil Christian Horner in dodal: »Vse komponente bomo še naprej dobivali iz Japonske, saj za zdaj še nimamo proizvodnih enot in infrastrukture, ki bi nam omogočala izdelavo motorjev.«
Res je, da Red Bull v Milton Keynesu gradi tovarno pogonskih enot, a bo le-ta popolnoma prilagojena pravilom, ki bodo v veljavo stopila šele leta 2025 ali 2026. Hkrati mora avstrijsko moštvo še dokončno sestaviti ekipo, ki bo zadolžena za proizvodnjo pogonskih enot. Honda se torej še lep čas ne bo popolnoma umaknila iz Formule 1.