in ,

MERCEDESOVA hitrost v TURČIJI nova SKRB za Red Bull?

Velika nagrada Turčije v nedeljo resda ni bila tako napeta kot lanska, a je prinesla veliko dogajanja na stezi in spoznanje, ki verjetno že kravžlja živce odgovornih pri Red Bullu.

Turški organizatorji so pred začetkom dirkaškega vikenda visokotlačno oprali asfalt, kar naj bi omogočalo bistveno več oprijema kot lani. Lahko rečemo, da jim je namera uspela in da nismo videli hitrostnega drsanja, kot smo ga bili deležni lani.

Smo pa vsekakor videli, da je Mercedes, kljub petemu mestu Lewisa Hamiltona, pri katerem ne bomo nikoli vedeli, ali bi brez poznega postanka v boksih zadržal tretje mesto, bil z Bottasom tako suveren, da se že poraja vprašanje, ali je morda nemška ekipa spet našla nekaj dodatne hitrosti, s katero se bo lahko v zaključku prvenstva odlepila od “rdečih bikov”.

Glede konfiguracije stez naj bi bil v zadnjem delu prvenstva Mercedes v prednosti.

To je vsekakor zadeva, ki mora skrbeti odgovorne pri Red Bullu, saj z izjemo Zandvoorta v zadnjem obdobju niso prikazali dominantne predstave, pa čeprav Max Verstappen redno pobira maksimalne točke, ki so mu na voljo. V Turčiji mu je po dolgem času na pomoč priskočil še Sergio Perez, ki je še vedno veliki dolžnik letošnje sezone, a je z dobljenim dvobojem proti sedemkratnemu svetovnemu prvaku in tretjim mestom v Istanbulu nakazal, da je njegova forma v vzponu.

V zadnjem delu sezone je Mercedes glede konfiguracije stez v prednosti, saj sta po Red Bullovem okusu predvsem Interlagos in Mexico City, medtem ko naj bi Mercedesu bolj ustrezali Austin in vse tri dirke v državah Perzijskega zaliva.

HORNER: Če bi bilo po volji LIBERTY MEDIE, bi imeli 35 dirk

FORD Focus: Prenova je prinesla VELIK ZASLON in 7-STOPENJSKI dvosklopčni menjalnik