in ,

LANCIA Delta Integrale odslej tudi na ELEKTRIČNI pogon

ancia je uradno potrdila vrnitev Delte v obliki električne kombilimuzine, toda če verjamete ali ne, obstaja podjetje, ki že izdeluje električno Delto, in to celo Delto Integrale.

Podjetje GCK Exclusiv-e je napovedalo prihod modela Lancia Delta Evo-e, katerega cilj je omejena proizvodnja 47 enot po za zdaj še neznani, a bržkone precej zasoljeni ceni. Tako imenovani elektromodi vse bolj postajajo trend, zato je bilo le vprašanje časa, kdaj bo nekdo uporabil ta prijem tudi pri prvotni Delti.

Človek, ki stoji za pretvorbo, je Guerlain Chicherit, lastnik podjetja GCK Motorsport, ki izdeluje tudi električne offroad dirkalnike. Za vlogo ambasadorja blagovne znamke je izbral Didierja Auriola, nekdanjega voznika relija in prvaka WRC, ki je za volanom Delte odpeljal štiri sezone v svetovnem prvenstvu.

Z vidika oblikovanja Lancia Delta Evo-e ne odstopa veliko od izvirnika. Po obnovi donatorskega avtomobila je GCK Motorsport po celotni karoseriji dodala komponente iz ogljikovih vlaken, kot so sprednji prag, zadnji spojler in difuzor na zadku, s čimer so vnesli nekaj modernih rešitev na klasično škatlasto zasnovo originalne Delte.

V notranjosti proces posodobitve vključuje alkantaro s kontrastnimi oranžnimi šivi, volan znamke Momo, par Recarovih sedežev, sodoben avdio sistem Blam in izvlečni infotainment zaslon na dotik znamke Alpine, s čimer so ohranili klasičen videz armaturne plošče.

Še pomembnejše pa so spremembe pod pokrovom motorja. Bencinski motor je zamenjal elektromotor z močjo 147 kW (200 KM) in 350 Nm maksimalnega navora, manj potentna možnost je elektromotor največje moči 90 kW (122 PS) in 200 Nm navora. Za današnje standarde se te številke morda slišijo nizke, vendar so glede moči precej blizu prvotnemu avtomobilu.

Baterija je relativno majhna s kapaciteto 29 kWh in ponuja 200 km dosega, vendar ne prispeva prav veliko dodatne teže. Avtomobil tako tehta 1.440 kg, s čimer je le 100 kg težji od izvirnika. Kar zadeva zmogljivosti, GCK Exclusive-e napoveduje sprint z mesta do stotice v 6,6 sekunde, kar pa najverjetneje ni najpomembnejši podatek pri tem avtu.

Galerija: GCK Exclusive-e Lancia Delta Integrale

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prevzem ekipe ALFA ROMEO: Michael ANDRETTI viden v HINWILU

LAUDA je miril strasti med MERCEDESOM in RED BULLOM