Nedavno nazaj je bilo objavljeno, da bosta japonski proizvajalec in Red Bull, kljub uradnemu odhodu Honde iz Formule 1 po koncu letošnje sezone, še naprej sodelovala pri novem projektu Red Bull Powertrains.
Toda leta 2026, ko nastopijo nova pravila Formule 1 za motorje, pa se bo to ustavilo. “Tako je, ne bodo morali več uporabiti naše intelektualne lastnine,” je na vprašanje o uporabi le-te pri Red Bullu za leto 2026 in naprej odgovoril Masashi Yamamoto, šef Honde v Formuli 1. Toda od prihodnjega leta pa do konca 2025, ima Red Bull dovoljenje japonskega proizvajalca. “Tako mora biti. Za sestavo, vzdrževanje in nakup delov za same motorje potrebujejo te podatke,” pojasni Yamamoto.
Domneva se namreč, da je Honda uveljavila “trdo zaustavitev” Red Bullove uporabe njihove intelektualne lastnine za leto 2026 zaradi ugibanj, da naj bi se avstrijska ekipa morda povezala s koncernom Volkswagen oziroma eno od hčerinskih podjetij, kjer se omenjata Audi in Porsche. Vendar pa je Yamamoto dejal, da je tveganje, da bi se lahko intelektualna lastnina Honde prelila v motor Formule 1 znamke VW, majhno. “Če jih imate in lahko te podatke vidite, to še ne pomeni, da lahko sami oblikujete motor,” je še dejal Japonec.