V Ingolstadtu so poskrbeli za prenovo celotne palete modelov z “osmico” v oznaki, saj so ob faceliftu modelov A8 in A8 L ter A8 L Horch, ki bo namenjen izključno kitajskim kupcem, predstavili tudi prenovljeni S8, ki velja za enega najbolj zaželenih modelov te bavarske znamke.
Maska hladilnika je zdaj nekoliko širša kot pri predhodniku, hkrati pa je izgubila vodoravne linije v korist novega mrežastega vzorca z elementi v zasnovi satja, ki ji daje športnejši videz. Podobna maska z enim okvirjem je na voljo tudi pri običajnem A8, če je opremljen s paketom opreme S-Line. Podobno kot pri nižjih linijah opreme je tudi S8 dobil novo grafiko za LED-žaromete z digitalno matriko in zadnje luči z OLED-tehnologijo.
Audi S8, ki je na nekaterih ključnih trgih, kot sta ZDA in Kitajska, na voljo le z dolgo medosno razdaljo, je ohranil štiri izpušne cevi, ki so značilne za zmogljive modele z oznako S.
Del serijske opreme je tudi štirikolesno krmiljenje, prav tako aktivno podvozje in športni diferencial, ki omogoča še boljšo vodljivost z aktivno razporeditvijo navora med zadnji kolesi. Za doplačilo lahko kupci naročijo tudi zavore iz keramike in karbona.
Srce Audija S8 ostaja znani 4,0-litrski V8-motor z dvema turbinama, ki zmore največjo moč (420 kW) 563 KM in 800 Nm maksimalnega navora. Neopazno športna luksuzna limuzina do 100 km/h pospeši v 3,8 sekunde, kar je za tako velik in težak avtomobil z motorjem z notranjim izgorevanjem seveda izjemna vrednost.
Prenovljeni Audi S8 na evropske trge prihaja prihodnji mesec in bo v Nemčiji na voljo od 144.800 evrov dalje.