Ker je Brazilija tretje prizorišče letošnje sprinterske dirke, je bil prvi prosti trening v bistvu generalka za poznejše kvalifikacije VN Sao Paula. Ker bo po kvalifikacijah nastopilo pravilo Parc Fermeja, so moštva z enim očesom zrla tudi na jutrišnjo sprintersko dirko.
Lewis Hamilton je bil s svojim Mercedesom, v katerem je novi motor z notranjim izgorevanjem, dosegel najhitrejši čas kroga prvega treninga VN Sao Paula. Britanec je bil za okrog štiri desetinke sekunde hitrejši od obeh dirkačev Red Bulla, kjer je bil Max Verstappen hitrejši od Sergia Pereza. Vendar je potrebno dodati, da se je Red Bull v času, ko je Mercedes napadal najboljše čase, odločil za simulacijo dirke – najverjetneje jutrišnje sprinterske.
Ferrari je občutno pred McLarnom, kar bi že lahko pomenilo, da bo ekipa iz Wokinga letos težko osvojila tretje mesto konstruktorskega prvenstva, saj Scuderia iz dirke v dirko kaže vse boljše predstave. Dobro formo sta prikazala tudi oba dirkača ekipe AlpineF1, ki se je tukaj v Braziliji znašla v udarnih vesteh bolj zaradi govorice o morebitnem prestopu Otmarja Szafnauerja iz Aston Martina k francoskemu proizvajalcu.
Rezultat
Lewis Hamilton je svoj najhitrejši krog na mehki zmesi gum odpeljal v času 1:09.050 minute in je bil za tri in pol desetinke hitrejši od trenutno vodilnega v prvenstvu Maxa Verstappna. Slabo desetinko več pa je na tretjem mestu zaostal drugi dirkač Red Bulla Sergio Perez. Dodatno desetinko več kot Mehičan pa je na četrtem mestu zaostal Valtteri Bottas.
V skupini zasledovalcev najboljši dveh ekip je bil kot peti na vrhu Pierre Gasly v AlphaTauriju, ki se je v zadnji minuti treninga prebil pred oba dirkača Ferrarija, kjer je bil Carlos Sainz za slabi dve stotinki sekunde hitrejši od moštvenega kolega Charlesa Leclerca. Na sedem in osmem mestu najdemo še ena dva moštvena kolega iz sicer iz ekipe AlpineF1, kjer je bil Esteban Ocon hitrejši od Fernanda Alonsa. Toda oba dirkača AlpineF1 sta svoj čas dosegla na srednji zmesi gum. Deseterico pa zaključuje Lance Stroll v Aston Martinu.
Od enajstega mesta naprej pa so se dirkači razvrstili takole: Yuki Tsunoda (AlphaTauri), Sebastian Vettel (Aston Martin), Kimi Raikkonen (Alfa Romeo), Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo), Lando Norris (McLaren), Mick Schumacher (Haas), Nicholas Latifi (Williams), George Russell (Williams), Daniel Ricciardo (McLaren) in Nikita Mazepin (Haas).
Pripetljaji
Zaradi dejstva, da je to edini prosti trening pred poznejšimi kvalifikacijami, so bili dirkači razumljivo zelo disciplinirani in previdni hkrati. Meje steze so raziskovali brez omembe vrednih pripetljajev. Edino kar smo videvali so bile napake pri zaviranju v prvem, osmem in desetem zavoju. Kljub temu pa se je trening odvijal brez ene same rumene zastave.