Jean TODT: SCHUMACHER in HÄKKINEN sta imela zelo PRIJATELJSKI odnos

Dirkač proti dirkaču, kolo ob kolesu – Formula 1 živi od te vrste vznemirljivosti. V letošnji sezoni je tesen dvoboj med Lewisom Hamiltonom in Maxom Verstappnom naelektril v zadnjem času vse preveč pragmatično tekmovanje. Pred več kot dvema desetletjema sta bila Michael Schumacher in Mika Häkkinen tista, ki sta s svojimi vznemirljivimi dvoboji za vedno zaznamovala Formulo 1.

V sezonah 1998 in 1999 je bil na koncu spredaj Häkkinen in tako postal dvakratni svetovni prvak z McLaren-Mercedesom. Nato se je začel Schumacherjev zmagoviti niz s Ferrarijem, ki se je končal šele leta 2004 s petim zaporednim naslovom. Njegov takratni šef ekipe Jean Todt je rivalstvo med Nemcem in Fincem izkusil povsem od blizu.

“Mislim, da sta imela precej prijateljski odnos,” je dejal 75-letnik v intervjuju za francosko televizijsko postajo Canal+. “Mika Häkkinen je nekdo, ki ga redno srečujem in ga zelo cenim, ker je izjemno pošten in lojalen človek.”

Mika Häkkinen je v letih 1998 in 1999 dvakrat zapored slavil naslov svetovnega prvaka.

“Ostal je z obema nogama na tleh, kar je tudi zelo pomembno, saj te uspeh pogosto kar nekoliko obnori,” pravi nekdanji šef moštva Ferrari in aktualni predsednik FIE. “Mike uspeh ni obnorel, kot tudi ne Michaela. To so lastnosti, ki se mi zdijo še posebej pomembne. Prav zato sta oba velika šampiona.”

Na vprašanje, ali meni, da je Schumacher najboljši voznik v zgodovini Formule 1, ima Todt jasen odgovor: “Ne. Nikoli ga nisem imel za najboljšega voznika v zgodovini, ker mislim, da je to zelo težko doreči.”

Jean Todt je kot prvi mož ekipe Ferrari od blizu doživel rivalstvo med Schumacherjem in Häkkinenom.

“Formula 1 je nedolgo nazaj praznovala 70. obletnico. Mislim, da so v različnih obdobjih eno vozniki pač boljši od drugih. Spomnimo se Fangia, bil je najboljši voznik svojega časa. Michael je bil najboljši voznik svojega časa. Danes lahko rečemo, da je Hamilton je najboljši voznik svojega časa,” je dejal Todt.

“Tudi Jim Clark je bil najboljši voznik svojega časa. Pogosto lahko za obdobje desetih let rečete, da postreže z vsaj enim izjemnim voznikom. Nato lahko poskusite to količinsko opredeliti z naslovi, a so stvari tudi tukaj zelo različne. V Fangijevi dobi je bilo vsega osem velikih nagrad na leto, letos jih je dvaindvajset,” dodaja predsednik FIE.

“Takrat si lahko zamenjal avto med dirko, lahko si vzel avto svojega moštvenega kolega. Točkovni sistem je bil drugačen. Stvari so drugačne, tako da mislim, da jih ne moreš primerjati, a če pogledamo širše, je pravzaprav v vsakem športu situacija podobna.”

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO