Oblikovne prijeme za novega Australa so pri Renaultu vsekakor posnemali po novem Meganeu E-Tech, še posebej, če primerjamo oba zadka. Spredaj seveda ne gre brez tipičnih Renaultovih dnevnih luči v obliki črke C, na zadku pa bo svetlobno telo razpotegnjeno čez celotno širino avtomobila.
V dolžino bo Austral meril dobre štiri metre in pol, kar pomeni tudi precej prostora v notranjosti, v njej pa vas bo pričakal klasični Renaultov interier z digitalnimi merilniki in pokončno postavljen zaslon infozabavnega sistema, ki ga bo tokrat poganjala Googlova kartografija.
Največ neznank trenutno predstavlja motorna paleta, ki jo bodo pri Renaultu najverjetneje predstavili šele pomladi. Pričakovati je, da bodo »odpadli« dizelski agregati, nadomestili pa naj bi jih priključno-hibridni pogonski sklopi E-Tech, ni pa izključeno, da bo Austral na voljo tudi v popolnoma električni izvedbi.