in

GIOVINAZZI primerja Formulo E s Formulo 1 v DEŽJU

Po treh sezonah v Formuli 1 z ekipo Alfa Romeo, je moral Antonio Giovinazzi svoj sedež predati Valtteriju Bottasu.

Foto: HB Press

Italijan bo v letošnji sezoni dirkal v Formuli E in ne pričakuje, da bo lahko. Poleg dirkanja v električni seriji bo Giovinazzi letos opravljal tudi nalogo rezervnega dirkača Ferrarija.

Pred kratkim je Giovinazzi prvič sedel v dirkalniku Formule E ekipe Dragon Penske. V intervjuju za portal The Race je povedal, da je bilo težje kot je pričakoval. “Spomnim se, da sem bi po prvem dnevu popolnoma izgubljen,” priznava Italijan, saj je bilo zanj vse novo in ni primerljivo z drugimi dirkalniki, ki jih je upravljal. Navaditi se je moral predvsem na pomanjkanje oprijema. “Bilo je skoraj tako kot vožnja s Formulo 1 v dežju.Giovinazzi pravi, da je potrebno zavirati zelo mehko, oprijema ali podtlaka je malo in v zavoje ne moreš z veliko hitrosti.

Antonio Giovinazzi je priznal, da je bil po prvem testu dirkalnika Formule E povsem izgubljen, saj se je moral soočati s pomanjkanjem oprijema in podtlaka.

Povsem drugačen dirkalnik skrbi za to, da se Giovinazzi v Formuli E še ne počuti udobno. Meni, da bo prvi del sezone težak, a kljub temu je zelo motiviran. “Želim se čim bolj izboljšati in na koncu sezone doseči dobre rezultate. Zame je to novi izziv in za to se res motiviran.” V tej sezoni je njegova prioriteta Formula E, vendar Giovinazzi priznava, da razmišlja tudi o morebitni vrnitvi v Formulo 1 leta 2023. Letos bo vendarle ostal vključen tudi v Formulo 1, saj je rezervni dirkač Ferrarija. “Morda mi bo Formula E postala vedno bolj všeč. Ne vem, kaj se lahko zgodi leta 2023,” tako Italijan, ki želi, da so njegove možnosti odprte.               

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ali bo moral TOBIAS MOERS zapustiti ASTON MARTIN, ker ni dosegel cilja zaslužka?

MERCEDES želi RED BULLU speljati GASLYA, če bi se HAMILTON upokojil