Honda se je po koncu lanske leta poslovila iz Formule 1, toda sodelovanje z Red Bullom so podaljšali in bodo svoje motorje dobavljali ekipi. Prvotno so Japonci svojemu partnerju želeli pomagati pri prestrukturiranju in letos še naprej izdelovati motorje, dokler ne bi bila končana Red Bullova tovarna motorjev, ki nosi imel Red Bull Powertrains.
Toda temu bo tako sedaj bistveno pozneje, kar je izdal Helmut Marko, svetovalec Red Bulla, kajti očitno bo Honda vpeta še do leta 2025 in bo zadržala intelektualno lastnino pogonskih enot. “Motorji bodo do leta 2025 v celoti sestavljeni na Japonskem, mi se jih sploh ne bomo več lotevali,” tako Avstrijec za magazin Autorevue. To ima za Red Bull kar več prednosti.
Njihov motorni oddelek se lahko v celoti osredotoča na novi pravilnik motorjev leta 2026, Honda se tako ali tako najbolje spozna z lastnimi pogoni in leta 2026 bi lahko ekipa imela še korist od tehničnega trika. Ker bodo sedaj pravice do leta 2025 ostale v rokah Honde, je po besedah Marka “pomembno za leto 2026, ker bomo s tem novinec v Formuli 1 na področju motorjev.” Volkswagen, ki bo takrat v Formulo 1 vstopil s Porschejem in/ali Audijem, je želel nekatere popuste za novince, tako kot je temu bil primer pred leti pri zapoznelem vstopu Honde in od tega bi lahko v prihodnje imel korist tudi Red Bull.
Kljub spremembam na področju motorjev in podaljšanju sodelovanja s Hondo, pa Red Bullove priprave na novi oddelek motorjev potekajo brez prekinitve. Rdeči biki so že zaposlili veliko strokovnjakov in po besedah Marka bo oddelek zaleč delovati najpozneje do junija letos. S tem bodo pripravljeni za prihodnost po Hondi, ki sedaj ostaja dlje kot je bilo prvotno načrtovano. Verjetno je za to poskrbel tudi naslov Maxa Verstappna in so se Japonci odločili, da bodo v ozadju še naprej delali na projektu Formule 1.
“V luči naših vse večjih uspehov je pri Japoncu prišlo do premisleka,” pravi Marko. “In tudi, da lahko znanje o baterijah uporabijo za svojo fazo elektrifikacije avtomobilov. Potem je bilo sprva načrtovano, da bodo naše motorje izdelovali le še za sezono 2022. Sedaj so odločili, da bo to potekalo naprej do leta 2025, kar je za nas seveda ogromna prednost.”