in

Govorice: Tudi GIOVINAZZI kot možna zamenjava MAZEPINA pri Haasu

Glede na vprašanja, ki so se pojavila okrog sponzorskega dogovora med ekipo Haas in Uralkalijem, se trenutno pojavljajo špekulacije o prihodnosti ruskega dirkača Nikite Mazepina.

Bosta Mick Schumacher in Antonio Giovinazzi, oba člana Ferrarijeve akademije, postala moštvena kolega pri ekipi Haas?

Günther Steiner, šef ekipe Haas je že uradno priznal, da je njegova prihodnost negotova in kot možno zamenjavo javno potrdil Pietra Fittipaldija, toda zdi se, da bi lahko bilo v igri še en ime: Antonio Giovinazzi. Bi lahko torej Giovinazzi postal novi moštveni kolega Micka Schumacherja?

Po poročanju spletnega portala Scuderiafans.com, bi bil Giovinazzi, ki je moral za letošnjo sezono sedež pri ekipi Alfa Romeo predati Guanyu Zhouju, možen kandidat za Mazepinovo mesto, če se bo sprostilo. Rus zaenkrat še naprej dela v ekipi, a je odpovedal vsa srečanja z novinarji. Steiner je Fittipaldija označil kot prvo izbiro. 25-letni Brazilec je v preteklosti že dopeljal dve dirki za Haas, ko je po dramatični nesreči v Bahrajnu zamenjal poškodovanega Romaina Grosjeana.

Günther Steiner, šef ekipe Haas, je povedal, da je Pietro Fittipaldi prva izbira ekipe namesto Mazepina, toda zdi se, da so v ameriški ekip oko vrgli še na enega kandidata.

Po poročanju italijanske spletne strani, pa naj bi bil tudi Giovinazzi zelo visoko na Haasovem seznamu. Tudi on bi bil primeren kandidat glede na njegove dirkaške izkušnje v Formuli 1. Poleg tega ga podpira Ferrari, s katerim Haas zelo tesno sodeluje. Haas je zadnji dan testiranj v Barceloni odstranil logotipe Uralkalija in rusko zastavo, ki je bila del zunanje podobe dirkalnika. In prav tako se zdi, da želi ameriška ekipa prekiniti vezi s sponzorjem, saj roko na srce, če tega ne stori, bodo deležni še večjih kritik. In v tem primeru je Mazepinova prihodnost v ekipi zelo negotova ali bolje zaključena.     

1 komentar

Komentiraj

One Ping

  1. Pingback:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BOTTAS: Pri ALFI ROMEO mi ni treba biti več NEKAJ DRUGEGA

MERCEDES bo svoj pravi dirkalnik W13 pokazal šele v BAHRAJNU