Ker Formula 1 letos uvaja nove 18-palčne gume, bo to za ekipe novi dejavnik, saj se bodo morale prilagoditi življenju z večjimi dimenzijami koles. Pirelli bo še naprej izdeloval pet različnih zmesi z različnim oprijemom in daljšo življenjsko dobo za uporabo v širokem spektru dirkališč letošnjega koledarja.
Zmes C1 predstavlja najbolj vzdržljivo gumo, čeprav z najmanjšim oprijemom, medtem ko je na drugem koncu zmes C5 najmehkejša in teoretično najhitrejša, vendar ima tudi najkrajšo življenjsko dobo. Ob upoštevanju značilnosti vsake posamezne steze, se Pirelli odloči, da opravi najboljšo izbiro zmesi za vsako dirko in proizvajalec izbere, katera zmes bo nosila oznako mehka, srednja in trda.
Nenavadna izbira za Avstralijo
Pirelli se je za uvodno dirko sezone v Bahrajnu odločil za svoj najtrši izbor zmesi gum. Na drugi dirki v Savdski Arabiji bodo dirkači imeli srednji nabor zmesi gum, za Avstralijo pa so se Italijani odločili za nenavaden nabor. Ker se Formula 1 prvič po letu 2019 vrača v Avstralijo, je Pirelli spremenil svoj pristop.
Steza v Albert Parku je namreč močno spremenjena in bo tudi veliko hitrejša, se je Pirelli odločil za dva koraka ločevanja med zmesmi gum z oznako srednja in mehka. V Avstraliji bo srednja zmes gum C3, mehka zmes gum pa C5. Trda zmes pa bo C2. To je prvič, da je Pirelli med dvema zmesema naredil dva koraka ločitve.
Dejansko bi morala biti mehka zmes po logiki C4. In zakaj je temu tako? Tiskovni predstavnik Pirellija je kolegom iz RacingNews365.com povedal: “Odločitev smo sprejeli zato, ker verjamemo, da je najboljša izbira za novi asfalt in novi tloris steze.“
Takšna ločitev dveh korakov med zmesmi gum bi morala omogočiti večjo strateško raznolikost, ko se ekipe odločajo o svojih strategijah za dirko, glede na to, da je bilo za letos opuščeno dolgoletno pravilo gum Q2. Spomnimo, da je moralo prvih deset dirkačev kvalifikacij na dirkah uporabiti zmes gum, s katerimi so v drugem delu kvalifikacij dosegli najhitrejši čas kroga.