Schumacher je z enajstim mestom kot edini voznik dirkalnika, ki ga poganja Ferrarijeva pogonska enota, ostal brez točk, pred njim pa je dirko končal tudi edini novinec v letošnji sezoni, kitajski dirkač Guanyu Zhou. Za razliko od lanske sezone, ko se je v ozadju boril s svojim takratnim moštvenim kolegom Mazepinom, ima torej Schumacher letos dirkalnik (nekateri mu pravijo tudi beli Ferrari), s katerim bi dejansko lahko pokazal svoj talent.
“Trčenje z Oconom mi vsekakor ni pomagalo pri doseganju dobrega rezultata. Ne vem, v kolikšni meri je bil dirkalnik poškodovan, a ni ga bilo enostavno voziti. Na srečo je Kevin lahko pokazal, kako dober dirkalnik imamo letos pri Haasu,” je za medije povedal Schumacher in nadaljeval v borbenem duhu: “Kar lahko Kevin, lahko dosežem tudi jaz. Verjamem, da sva lahko blizu stopničkam, če se bodo stvari poklopile. Mislim, da ni prepotentno, če rečem, da imamo občasne možnosti za stopničke.”
Samozavestni nastop mladega Nemca se zdi v skladu s tem, kar smo imeli možnost videti pri njegovem očetu, a razlike med njima so seveda enormne. Schumi starejši je prišel, videl in zmagal, Schumi mlajši si šele išče svoj prostor pod soncem v F1. Mick Schumacher je v Magnussenu dobil konkurenta in ne mentorja, saj je bil Danec vedno bolj samotar in se ni želel podrejati zahtevam ter željam ekip, v katerih je nastopal.
A za razliko od Mazepina je Magnussen izkušen in predvsem – hiter. Invazija na Ukrajino je tudi Schumacherju prekrižala načrte in namesto z Rusom, ki ga je imel lani povsem pod kontrolo, se letos mora ubadati z veliko večjim dirkaškim kalibrom. In če ne bo prišel mimo njega, bodo kljub slovečemu priimku njegove karte za prihodnost vse prej kot dobre. Trenutno ima vrata nekoliko odprta le pri Ferrariju, a za to, da bo nekoč vozil za ekipo, s katero se je proslavil tudi njegov oče, bo moral v letošnji sezoni pokazati bistveno več kot na prvi dirki sezone.