Porsche 911 DAKAR: 911-ka za OFFROAD

911 Dakar se je pojavil z višjo oddaljenostjo od tal, širšimi blatniki ter fiksnim spojlerjem. Opazovalci na Nürburgringu poročajo o testnih vožnjah z različnimi odmiki od tal z enim istim modelom avtomobila. To kaže na zračno vzmetenje, ki ga je mogoče prilagoditi glede na vozno situacijo. Nižje za udobno vožnjo na cestah in višje za uporabo na stranpoteh.

V skladu s tem bi lahko 911 Dakar imel nastavljivo podvozje svojega brata 911 GT3 RS. Nedavno v objektiv ulovljen prototip se v primerjavi s starejšimi prototipi pokaže s karoserijo, ki je blizu serijske proizvodnje. Je na platiščih znamke Fuchs, sprednji pokrov z zračnimi režami bi moral biti prenovljena različica sprednjega pokrova brata GT3.

Porsche je največ testnih kilometrov za 911 Dakar opravil na Nürburgringu

Veliko premiero bo Dakar 911 doživel 16. novembra na L.A. Auto Show.  Verjetno je ta model eden izmed izjemnih modelov dediščine avtomobilov proizvajalca (Porsche 911 Targa in Porsche 911 Sport Classic), ki interpretirajo legendarne Porscheje na sodoben način in te različice so običajno limitirane in jih je mogoče kupiti.

Navdušeni Walter Röhrl

Porsche za testiranje ni uporabil le Nürburgring. Prototipi so prevozili skupaj pol milijona kilometrov, vključno več kot 10.000 kilometrov na stranpoteh, med drugim na terenskem poligonu v mestu Weissach in na testni stezi  Chateau Lastours na jugu Francije. Slednja naj bi predstavljala test zrelosti za Dakar 911 v pogledu lastnosti za reli. Poleg Porschejevega tovarniškega voznika Romaina Dumasa je model Dakar 911 preizkušal tudi Walter Röhrl, nemška reli legenda in sicer na zimskem testu v Skandinaviji. “Avtomobil prireja veliko zabavo. Vse deluje natančno in brez razburjenja. Noben kupec tega Porscheja ne bo verjel, kaj lahko narediš s tem avtomobilom, preden ga sam voziš.

Nad novim Porschejem je bil navdušen tudi legendarni nemški reli dirkač Walter Röhrl.

Z oznako avtomobila želi Porsche počastiti prvo skupno zmago na znamenitem reliju Dakar. Leta 1984 je namreč Porsche zmagal s tremi prototipi 953. Toda tema Offroad 911 se s tem ni končala, leta 1989 je proizvajalec iz Zuffenhausna pokazal model Panamericana, študijo na osnovi serije 964, s karbonsko karoserijo, šestvaljnim boxer motorjem z močjo 250 KM in štirikolesnim pogonom. Ta model je bil darilo za 80. rojstni dan Ferrya Porscheja, sina ustanovitelja podjetja Ferdinanda Porscheja, ki pa je ostal le kot konceptni avtomobil.   

Nova 911-ka Dakar je prestala tudi zimski test v Skandinaviji.

Konec leta 2020 je Porsche v okviru serije Unseen predstavil tudi študije, ki še niso bile objavljene. Tam smo lahko videli tudi Porsche 911 Vision Safari iz leta 2012, dvignjen model 911 z videzom Martini Racing.

Terenska 911-ka ne bo ločena serija

Že leta 2018 je Detlef von Platen, direktor prodaje in trženja pri Porscheju povedal: “911-ka je pri Porscheju osrednja točka oblikovanja in ima vpliv na druge avtomobile. Toda vzeti 911 in ga spremeniti v SUV? Ga dvigniti? To bi lahko bila dobra ideja, vendar ne gre za namensko linijo, temveč za zelo omejen nišni izdelek.

In želja po višjem Porscheju se ni nikoli polegla in v zadnjih letih se trend terenskega modela 911 z zajetnimi platišči vse bolj povečuje.  Nazadnje smo imeli 911 Syberia RS, pri katerem je sodeloval oblikovalec H&R, leta 2019 je precej neznano podjetje na kolesa postavilo Porsche Baja in celo tuner Delta 4×4 je vzel trenutni model 4S, da bi z njim vozili na reliju Dakar.

Galerija

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO