in ,

MAZDA MX-5: V letu 2023 z novimi barvami in modeli za EVROPO

Z večjo izbiro in več opreme se je Mazda s svojim modelom MX-5 lotila modelnega leta 2023. Vrača se tudi redko izbran samodejni menjalnik.

Vse to je namenjeno ohranjanju svežine tega kultnega roadsterja v njegovem osmem letu.  Trenutni model ND bi moral biti z ljubitelji še nekaj časa, saj je naslednik, model NE, še v zgodnji fazi razvoja, kot kažejo fotografije ujetega maskiranega prototipa, ki naj bi na ceste zapeljal leta 2024.

Spremembe trenutnega modela ne vplivajo na popolnoma brezčasen dizajn, temveč na podrobnosti. V prihodnosti bo lahek dvosed s pogonom na zadnja kolesa na voljo kot roadster s platneno streho in kot različica s trdo streho RF v treh linijah opreme namesto dveh. Vključena je namreč nova športna vrhunska različica Homura. Poleg tega sta tukaj še dva nova posebna modela Kazari in Kizuna.

Naslednik aktualnega modela MX-5 prihaja leta 2024

Tudi v modelnem letu 2023 imata Mazda MX-5 in Mazda MX-5 RF pod pokrovom na izbiro dva “navita” štirivaljna motorja Skyactiv-G s prostornino 1,5 in 2,0 litra ter močjo 132 KM (Skyactiv-G 132) in 184 KM (Skyactiv-G 184). Pri tem pa je model Mazda MX-5 RF Skyactiv-G 184 sedaj na voljo tudi kot poseben model s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Spremembe dopolnjuje nova barva zunanjosti Zircon Sans Metallic.

Mazda se je za modelno leto 2023 pri MX-5 lotila s spremenjeno notranjostjo, na razpolago pa bo tudi samodejni menjalnik, kar za ta avto ni običaj.

Vendar pa MX-5 ni več poceni kupčija. Zdaj razširjena tristopenjska struktura opreme ponuja kupcem izbiro med vstopno različico Prime-Line (od 30.990 evrov), srednjo različico Exclusive-Line (od 33.990 evrov) in novim vrhunskim modelom Homura (od 36.390 evrov). Slednja ima športne podrobnosti, kot so športni sedeži Recaro in črni pokrovi zunanjih ogledal ter je v povezavi s Skyactiv-G 184 opremljena tudi z zavornim sistemom Brembo na prednji osi, vključno z rdeče obarvanimi zavornimi čeljustmi, amortizerji Bilstein in lahkimi 17-palčnimi platišči BBS.

Različica z šibkejšim bencinskim motorjem stoji na aluminijastih 16-palčnih platiščih znamke Rays. Vse linije opreme Mazde MX-5 imajo tudi zaporo diferenciala z omejenim zdrsom na zadnji osi. V linijah opreme Exclusive-Line in Homura je mogoče roadsterja s platneno in trdo streho opcijsko dodatno nadgraditi s paketom Driver Assistance. Ta vključuje Advanced City Emergency Brake Assist, ki zaznava vozila in pešce pred avtomobilom in po potrebi sproži samodejno zaviranje, sistem prilagodljivih matričnih LED luči, prepoznavanje prometnih znakov in zaznavanje zaspanosti voznika.

Tudi pri zunanjosti ponujajo nove barvne kombinacije.

Za še večjo izbiro zagotavljata dve novi posebni različici s posebnimi barvnimi kombinacijami, ki temeljita na liniji opreme Exclusive-Line in sta serijsko opremljeni tudi s paketom Driver Assistance. Posebni model Kazari (od 35.490 evrov) ima v notranjosti terakota napa usnje in streho iz tkanine v rjavi barvi ali črno trdo streho za MX-5 RF. Model Kizuna (od 34.490 evrov) pa ima v notranjosti belo napa usnje, modro streho iz tkanine (za roadster), trda streha pa je tudi tukaj v črni barvi.

            

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Aktivisti z moko posipali BMW-ja M1, ki ga je poslikal Andy WARHOL

Osvežena KIA SELTOS za ameriški trg