Potem ko je Chevrolet izdal prvo Corvette s sredinsko nameščenim motorjem, so se pojavile govorice, da bi lahko proizvajalec iz te blagovne znamke naredil popolno samostojno podjetje z več modeli. Konec leta 2019 je Mary Barra, izvršna direktorica GM, tej možnosti pustila rahlo odprta vrata in glede na novo poročanje publikacije Car and Driver, ta ideja še vedno obstaja.
Leta 2025 naj bi bilo tako daleč. A postavlja se vprašanje, koliko je sploh na tem in kaj se dejansko dogaja. Sodeč po omenjeni publikaciji namerava Chevrolet poleg električnega kupeja Corvette na cesto postaviti še dva modela pod znamko Corvette. Novi vozili bi lahko bili štirivratni kupe in visokozmogljiv Crossover. Na vprašanje medijev, ali je na tem kaj oprijemljivega, proizvajalec glede teh špekulacij ni želel odgovoriti.

Vir iz Car and Drive navaja, da se bodo modeli od drugih električnih avtomobilov razlikovali z vrhunsko strojno in programsko opremo. Kot na primer ultra učinkoviti pretvorniki, štirikolesno krmiljenje in drugi dodatki. Avtomobili bodo imeli tudi 800-voltni električni sistem s polnilno zmogljivostjo do 350 kW, baterije visoke gostote, dvostopenjski menjalnik, t.i. Brake-by-Wire, vektorsko usmerjanje navora in patentiran hladilni sistem.
Corvette C8, ki je trg prišel za modelno leto 2020, je bila velika sprememba v ponudb, saj je prvi postal športni avtomobil s sredinsko nameščenim motorjem. Doslej je Chevrolet izdal Corvette Z06, vendar so v razvoju še druge različice, kot je Corvette Hybrid s pogonom na vsa kolesa. Sodeč po govoricah naj bi pripravljali tudi obujeni ZR1, še bolj ekstremno hibridno različico, poimenovano po Zori Arkus-Duntov, in povsem električno različico.
Ker bodo proizvajalci do konca desetletja izdelovali le električna vozila, bo to predstavljalo priložnost za prekinitev določenih linij. Za GM to potencialno pomeni uporabo priljubljenega imena Corvette za vrsto vrhunskih modelov, ki bi proizvajalcu avtomobilov ponudili nekaj razkošnega in zmogljivega.



