Z modeloma Mistral in Bolide je Bugatti uradno rekel “adieu” svojemu legendarnemu 8,0-litrskemu W16 motorju. Ko bodo gospodje iz francoskega mesta Molsheim, nedaleč vstran od Strasbourga, leta 2024 dobavili zadnje primerke roadsterja in dirkalne pošasti, bo neresnični motor s štirimi turbo polnilci star več kot 20 let.
In potem? No, bojazen, da bodo na Rimac Nevero enostavno prilepili logotip EB, je neutemeljen. Namesto tega novoustanovljeno podjetje Bugatti Rimac razvija povsem novi hiperšportnik. Kolegi iz Auto Express so imeli pred kratkim priložnost govoriti z Matejem Rimcem o tem, kaj se bo zgodilo po Chironu. Presenetljivo je, da je Rimac, sedaj znan po skoraj izključno impresivni električni tehnologiji, dve leti pred združitvijo z Bugattijem začel razvijati motor z notranjim izgorevanjem. Naslednja mojstrovina, oglaševana kot “hiperšportnik, preurejen v hibrid“, bo prejela “popolnoma nor” novi bencinski motor, ki nas bo vse “odpihnil“, ko bodo naslednje leto padli zastori, kot je dejal šef podjetja.
34-letni hrvaški inovator in poslovnež je poudaril, da naslednji Bugattijev model ne bo imel nobene povezave z obstoječimi modeli. “Gre za v celoti novo zadevo, niti en del ni prenesen iz katerega koli drugega avtomobila, ne iz Chirona, ne iz Nevere. Vse je novo, začeli bomo iz nič.” Morda se sliši šokantno, a prvotno je Bugatti načrtoval zamenjavo hiperšportnika W16 s povsem električnim križancem v slogu Ferrarija Purosangue. Razlike med naslednjim Bugattijem in Neverro bodo presegle pogonski sklop, pojasni Mate Rimac. “Novi Bugatti je bolj podoben pojavu pred opero in nato vožnji po avtocesti s hitrostjo 400 km/h. Avtomobil bo lepši, analogni instrumenti pa v slogu preciznih urarjev.“
Pred združitvijo z Rimcem je bil Bugatti v stiski. Matična družba Volkswagen je celo razmišljala o ukinitvi ikonične francoske znamke ali pa da najdejo povsem novega lastnika. “VW je imel različne opcije, vključno s tem, da pusti znamko umreti ali jo proda komu drugemu,” se je takrat glasilo. Ko je bila sprejeta odločitev o združitvi obeh podjetij, je Rimac nemudoma opustil prvotni načrt o izdelavi SUV-ja in se odločil za delo na hibridnem hiperšportniku, ki naj bi bil predstavljen v prihodnjem letu. Vendar je malo verjetno, da bo šel v serijsko proizvodnjo pred letom 2025, glede na to, da sta dobavi modelov Mistral in Bolide predvideni leta 2024.