in ,

CHEVROLET razkril dirkalnik CORVETTE Z06 GT3.R za dirko 24 ur Daytone leta 2024

Vendar pa s tem dirkalnikom letos ne bodo tekmovali, toda v sezoni 2024 pa bodo z Z06 dirkali celotno sezono v kategoriji GTD Pro, začenši z 24 ur Daytone.

Priča smo podrobnostim o novem dirkalniku Chevrolet Corvette Z06 GT3.R in to ravno v času pred dirko Rolex 24 sezone 2023 v Daytoni. Toda ta dirkalnik ni za stezo v letošnjem letu. To se bo zgodilo na dirki naslednje leto, kar nam bo dalo dovolj časa, da si ogledamo prvi Chevroletov dirkalnik GT3, ki je skladen s predpisi FIA.

Seveda ni nobeno presenečenje, da si GT3.R kar nekaj deli s cestnim Z06. To vključuje aluminijasto podvozje, ki je bilo povlečeno naravnost s tekočega traku Corvette. Poslano je bilo podjetju Pratt Miller v Michigan, kjer so ga v celoti predelali za dirke, začenši z varnostno kletko. Dodane so bile posebne vzmeti, blažilniki in zavore, značilne za dirkanje, čeprav je zasnova vzmetenja z dvojnimi prečnimi vodili enaka serijski različici Z06. 18-palčna platišča pa si deli z dirkalnikom C8.R. Z aerodinamičnega vidika Z06 GT3.R vključuje različne kanale, razdelilnike in novi karbonski difuzor za izboljšanje pretoka zraka, hlajenja in podtlaka. Veliko zadnje krilce je novi element, toda stranske dovodne odprtine so skoraj takšne kot pri cestni različici. Enako velja za streho in pokrov motorja.

Dirkaška različica GT3.R si veliko deli s serijsko Z06, toda poleg varnostne kletke ima na zadku povsem novo krilce in difuzor, platišča pa od C8.R.

Verjetno vas zanima, kaj se skriva pod pokrovom motorja. Tam je dirkalna različica visoko vrtljivega 5,5-litrskega DOHC V8 motorja. Žal pa Chevrolet trenutno ne želi razkriti, koliko ima KM, vendar pa bo manj zmogljiv od serijskega cestnega modela Z06. Verjetno se čudite, kako je lahko serijski avto zmogljivejši od dirkaškega. Predpisi serije IMSA namreč omejujejo največjo moč na 600 KM, kar je precej manj od 668 KM serijskega športnika. Pri Chevroletu pravijo, da si dirkalna različica deli več kot 70 odstotkov komponent s standardnim 5,5-litrskim motorjem.

Kar se tiče zmogljivosti pa Chevrolet molči, a zanimivo je, da bo imel dirkaški avto zaradi predpisov serije IMSA manj KM kot pa cestna različica.

Ko bo Z06 GT3.R leta 2024 končno zapeljal na stezo, ga bodo lahko kupile in z njim nastopale tudi zasebne ekipe. Stranke bodo na dirkalnih stezah imele podporo Corvette Racing v obliki  delov in inženirskega strokovnega znanja. “Corvette Z06 GT3.R orje ledino za Chevrolet in program Corvette Racing,” je dejal Mark Stielow, direktor GM Motorsports Engineering Competition. “Ta dirkalnik, osredotočen na kupce, izkorišča izkušnje iz dolge in uspešne zgodovine Corvette Racing ter strokovno znanje in izkušnje naših proizvodnih ekip za oblikovanje, inženiring in pogonski sklop Corvette.

                     

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

JAGUAR to pomlad z napovedjo svojih ELEKTRIČNIH načrtov

BENTLEY MULLINER predstavil ZANIMIV DUET modelov Continental GT S