Japonci so pri tem poudarjali ugodno razmerje med močjo in ekonomičnostjo, tudi zaradi uporabe nove arhitekture, ki poudarja pogon na zadnji par koles, kar naj bi dodalo še ščepec športnosti. Kot vedno, so pri Mazdi velik poudarek namenili tudi vzbujanju pozitivnih čustev, hkrati pa poskrbeli za dovolj prostora v notranjosti, da potniki tam lahko potujejo v treh vrstah.
Mazda CX-90 je najmočnejši serijski predstavnik te japonske znamke doslej, saj v najmočnejši različici premore hibridni pogonski sklop s 340 KM največje moči. Gre za kombinacijo 3,3-litrskega vrstnega šestvaljnika, ki ga poznamo tudi iz modela CX-60 in elektromotorja, nameščenega med menjalnikom in motorjem z notranjim zgorevanjem, tako da gre v bistvu za blagi hibrid.
Bolj elektrificiran primerek je e-Skyactiv pogonski sklop z 2,5-ltrskim štirivaljnikom in elektromotorjem, v njegovem primeru pa je vse skupaj zastavljeno še kot priključni hibrid. Baterije zmogljivosti 17,8 kWh omogočajo približno 60 kilometrov električnega dosega. V vsakem primeru ima Mazda CX-90 priključljiv štirikolesni pogon.
V notranjosti je Mazda poskrbela za čiste linije armaturne plošče, nad sredinsko konzolo pa je nameščen 12,3-palčni zaslon infozabavnega sistema. Natančnih podatkov o prostornosti v notranjosti še ni, a glede na fotografije je prostora dovolj tako za potnike kot tudi za prtljago.
Galerija: Mazda CX-90













1 komentar
KomentirajOne Ping
Pingback:CX – modeli | Mazda