in ,

GORDON MURRAY Automotive T.50 na zimskem TESTU

Podjetje je na tem testu v hladnih razmerah zbiralo podatke za nastavitev nadzora stabilnosti avtomobila, ki naj bi bil kmalu gotov.

Razvoj super športnega avtomobila Gordon Murray Automotive T.50 s pomočjo ventilatorjev se bliža koncu. Eden zadnjih korakov v procesu je prevoz avtomobila v Arktični krog za testiranje v hladnem vremenu.

Vožnja super športnika z V12 motorjem po snegu morda sprva ni smiselna, a glavni testni voznik v videu razloži, zakaj je to pravzaprav zelo pomembno. Continental dobavlja varnostno tehnologijo vozila, kot je sistem za nadzor stabilnosti. Za umerjanje mora Gordon Murray Automotive zagotoviti odčitke iz pogojev visokega in nizkega oprijema. Led in sneg zagotavljata spolzke površine za to testiranje. V podjetju pripravljajo načine vožnje s popolno podporo za nadzor stabilnosti in tisto, kar glavni testni voznik imenuje “junaška” nastavitev. Slednja izbira bi lastniku omogočila, da s T.50 drsi, vendar ima še vedno ESP, ki zagotavlja varnostno mrežo. Možno je tudi izklopiti asistence. Testni voznik pravi, da v podjetju zdaj izvajajo končne kalibracije za T.50. “Glavni del celotnega razvoja je opravljen“, je še dejal.

Motor za ta super športni avtomobil so izdelali pri Cosworthu

Gordon Murray Automotive je T.50 premierno predstavil avgusta leta 2020. V podjetju jih nameravajo izdelati 100, osnovna cena pa je 2,36 milijona funtov pred davki. Zaradi voznikovega sedeža, ki je postavljen v sredini avtomobila, ta model v ZDA ni dovoljen za cestno uporabo. Super športnik ima atmosferski 4,0-litrski V12 motor, ki ga proizvaja Cosworth in razvije 654 KM ter 467 Nm navora. Rdeča črta je pri 12.100 vrtljajih na minuto. Na zadku pa lahko vidimo 400-milimeterski ventilator, kar je edinstvena lastnost tega avtomobila. Izboljša tlačno silo in deluje kot indukcijski sistem za motor.

Posebnost tega avtomobila je ventilator, nameščen na zadku.

Na poti je tudi dirkaška različica modela T.50. Omejena je na 25 primerkov in ima veliko bolj agresivno karoserijo kot cestni model. Spremenjena nastavitev motorja poveča moč na 725 KM – ko je sistem ram-air v polnem učinku. Gordon Murray Automotive ima na poti tudi malo cenejši model T.33, dobave pa naj bi se začele leta 2024. Prihaja tudi v ZDA in tam se cena začne pri 1,8 milijona dolarjev. Različica tega V12 motorja je nekoliko manj zmogljiva, saj zmore 607 KM in 451 Nm navora. Rdeča črta pa se prične pri 11.100 vrtljajih na minuto. Na tej različici T.33 pa ni ventilatorja. Kupci lahko izberejo šeststopenjski samodejni ali ročni menjalnik.

                                                                   

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

ALFA ROMEO svojo 100-letnico DETELJICE in 60-letnico AUTODELTE praznuje z novima logotipoma

MERCEDES-MAYBACH 580e kot prvi HIBRIDNI primerek te LUKSUZNE znamke