Spomnimo se začetka leta 2022, ko smo videli prvi prototip VW Passata karavan. Od tega je minilo že kar nekaj časa in zdi se, da je proizvajalec iz Wolfsburga še vedno v fazi razvoja. To dokazujejo sedaj tudi nedavna opažanja prototipa na testu na hladnem severu Evrope. In čeprav je vozilo videti še vedno kot aktualni Passat karavan, gre kljub temu za B9 generacijo.
V tej seriji vohunskih fotografij je opazno, da je prototip posebej dolg in raven. Morda so kriva zatemnjena stekla in bela barva vozila. Morda zimsko okolje, ki tvori močan kontrast. Toda fotografi vseeno poročajo, da naj bi bila nova izdaja Passata daljša, položnejša in širša. S podaljšano medosno razdaljo. Ko bodo subtilne kamuflažne nalepke izginile, bo pogled jasen na verjetno bistveno ožje žaromete, ki jih bo povezoval LED svetlobni pas v maski. Tudi na zadku bodo prisotne precej subtilne stilske spremembe.
VW je tukaj vedno zelo zadržan v stilu nikoli ne menjaj tekoče prodajne uspešnice. Pod “raztegnjeno” karoserijo pričakujemo tako bencinske kot dizelske motorje. Tudi če bo to zaenkrat razveselilo prijatelje motorjev na notranje izgorevanje, bo to zadnji Passat, ki mu bo lokalno dovoljeno izpuščati emisije. Na neki točki bo to področje prevzel povsem električni ID.7, ki bi se lahko pojavil tudi kot karavan.
Pri Passatu se delna elektrifikacija še vedno izvaja, zato ni naključje, da smo že videli prototipe z ustreznimi informacijami priključnega hibrida na kamuflaži. Govori se, da bi lahko 1,5-litrski motor kombinirali z elektromotorjem in veliko baterijo, kar bi Passatu omogočilo potencialni električni doseg okrog 100 kilometrov. A to so še le špekulacije. Gotovo pa je, da bo novi Passat na voljo le kot karavan. Limuzine ni več. Celotna predstavitev novega vozila se pričakuje do konca letošnjega leta.