Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je bila vedno superšportnik, preoblečen v štirivratno športno limuzino. Kar jo dela posebej odlično, je kombinacija izjemnega krmiljenja in šestvaljnika V-oblike s 503 konjskimi močmi. Ko so pri Alfi Romeo javnosti sporočili, da bo naslednja različica tega avtomobila električna, je med ljubitelji znamke zavladala prava histerija.
V intervjuju za Autocar je izvršni direktor Alfe Romeo, Jean-Philippe Imparato, poskušal pomiriti vse, ki jih je prizadela omenjena novica. Nova generacija Giulie bo tako električno vozilo, ki bo v osnovnem modelu premoglo 345 konjskih moči, na voljo pa bo tudi različica Veloce z več kot 790 konjskimi močmi. Toda tista prava poslastica bo Quadrifolio s 1.000 konjskimi močmi, kar je skoraj dvakrat več od aktualnega modela.

V najmočnejši različici bo Quadrifolio najverjetneje dobil štirikolesni pogon in bo uporabljal podoben pogonski sistem kot novi Maserati Granturismo Folgore, ki uporablja tri elektromotorje in možnost vektoriranja navora. Imparato je dal vedeti tudi, da bo doseg električnega vozila približno 700 kilometrov, kar je več kot primerljivo s trenutnimi dosegi avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem.
Izvršni direktor znamke Alfa Romeo je poudaril tudi pomen prehoda na popolnoma električne pogone. “Zamenjavo smo naredili, ker ni bilo druge poti,” je dejal. “Če tega ne bi storili, bi bila znamka Alfa Romeo mrtva.” In priznava, da zamenjava ni bila enostavna odločitev. “Želimo, da bi vozniki vozil Alfa Romeo še vedno čutili vse tisto, kar je znamko krasilo doslej.”