in , ,

Volkswagen namiguje na ELEKTRIČNI ŠPORTNI avtomobil s 680 KM

Porsche Taycan Turbo moč v VW športnem avtomobilu? Mnogi pristaši te znamke bi to takoj podpisali.

Študija VW XL Sport, ki ji ni uspelo v serijsko proizvodnjo.

Volkswagen je v preteklih letih, no ja, bolje rečeno desetletjih, opravil številne zanimive in razburljive študije športnih avtomobilov. Na primer W12 Nardo ali pa XL Sport s pogonom Ducati V2, ki ga prikazujemo na naših fotografijah. Nobeden od njiju se ni prebil v serijsko proizvodnjo in nekateri so morda medtem že obupali, toda športnika iz Wolfsburga še ne gre povsem odpisati.

Za zmogljiv stoj z motorjem na notranje izgorevanje je sedaj prepozno, edina možnost, ki še ostaja, je nekaj povsem električnega. In tukaj ne govorimo o modelih ID.3/4/5 z napisom GTX, ampak o resnično pristnem športnem avtomobilu. V sicer precej bledem sporočilu za javnost, ki je napovedovalo, da bo razvoj električnih pogonskih sklopov v prihodnje potekal povsem v lastni režiji, je bila skrita novica o možnosti res zmogljivega pogona za uporabo v športnem avtomobilu. Poleg razvoja lastnih baterijskih celic in elektromotorjev, je Volkswagen sedaj prevzel tudi razvoj impulzivnih pretvornikov in sistemov za upravljanje toplote.

VW je pred desetletjem prikazal študijo športnega avtomobila XL Sport, ki mu ni bilo usojeno, da gre v serijsko proizvodnjo in s tem tudi na ceste.

To pa odpira možnost ustvarjanja modularnega kompleta, ki se lahko uporablja za običajna električna vozila in športne avtomobile. VW že dela na tej tehnologiji in pravi, da bo pripravljena za naslednjo generacijo električnih avtomobilov. To bi moralo temeljiti na evoluciji današnje platforme MEB. In v Wolfsburgu dodajajo, da bi bilo mogoče izdelati športni avtomobil brez emisij z več kot 500 kW moči. To je 680 KM, kar bi jih postavilo v razred Porsche Taycana Turbo. Aleluja, bi izjavili pristaši te znamke.

Interno znana kot MEB Evo, naj bi prenovljena platforma znižala stroške razvoja do 20 odstotkov. Kljub temu moramo biti realni, saj morajo v Wolfsburgu rešiti še pomembnejše domače naloge, preden lahko začnemo sanjati. Z drugimi besedami lahko pričakujemo več prostorsko usmerjenih SUV-jev, limuzin in kompaktnih vozil, preden bo v njihov portfelj dodan še športni avtomobil. V tem času morajo to popraviti bolj športni modeli GTX, kjer različici ID.4 GTX in ID.5 GTX že obstajata. Kmalu naj bi se jima pridružila še ID.Buzz GTX in ID.3 GTX.

Pri XL Sport so sodelovali z Ducatijem, saj bi imel VM športnim pogon V2 od Ducatija.

Prvi pravi električni športni avtomobil v koncernu Volkswagen bo na voljo leta 2025, ko bo Porsche na cesto postavil povsem električnega naslednika modelov 718 Boxter in Cayman

VW XL Sport

                         

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ujet prototip ELEKTRIČNE limuzine LOTUSA

Naslednja generacije GIULIE Quadrifoglio bo ELEKTRIČNA in DVAKRAT močnejša