Predelovalec avtomobilov Mansory je znan po ekstrovertiranih predelavah, na drugi strani pa imamo Ferrarija z veliko zmogljivostjo. Kaj se torej zgodi, ko to dvoje pomešamo skupaj? Poglejte…
Po lansiranju “Mansory F9XX“, ki temelji na Ferrariju SF90 – tako kupeju kot kabrioletu -, bo sedaj podjetje Mansory iz Bavarske spomladi letos lansiralo omejeno serijo spiderja z imenom “Tempesta Celeste“, kar v prevodu dobesedno pomeni “nebeška nevihta“. Vendar pa bodo lahko le trije kupci po vsem svetu uživali v tem edinstvenem avtomobilu, za katerega je v okviru filozofije Mansorya “One of One” tudi zagotovljeno, da bo vsako od teh vozil zapustilo tovarno kot edinstven primerek. Pri tej popolni prenovi gremo v globino: Gre za karoserijo z lahkimi komponentami iz kovanega karbona, znatno povečanje zmogljivosti, obsežne spremembe podvozja, kovana športna platišča v črni barvi in različne modifikacije notranjosti iz usnja in karbona.

Samo vozilo navzven navduši z izrazitimi povečanimi odprtinami za dovod zraka v sprednjem odbijaču, ki ves čas zagotavljajo dotok svežega zraka do visokozmogljivih hladilnikov. Skupaj s posebej razvitim sprednjim robom je bistveno izboljšana tlačna sila na sprednji osi. Presenetljive stranske plošče kažejo nepogrešljiv podpis Mansorya. Na novo razvita dvojni difuzor in zadnji odbijač skrbita za popolno vodenje zračnega toka pod vozilom. Hkrati zadnji odbijač v povezavi z zadnjim spojlerjem, ki je prav tako preoblikovan, poveča tlačno silo na zadnji osi. Sam zadnji spojler je v nasprotju s kupejem na “Mansory F9XX Tempesta Celeste” razdeljen na dvoje in ima dodatno dnevno luč na stranskih robovih. Pogled od zadaj pa dopolnjuje 4-cevni izpušni sistem.

Poleg obsežnih vizualnih sprememb je bila nekaterih predelav deležna tudi tehnika. Kot rezultat imamo dejstvo, da serijski 4,0-litrski V8 biturbo motor, ki ima impresivnih 780 KM in 800 Nm navora, sedaj zagotavlja 980 KM in 980 Nm navora. V povezavi s podporo treh elektromotorjev (dva na sprednji in eden na zadnji osi), “Tempesta Celeste” preskoči magično mejo zmogljivosti 1.000 KM in ponuja skupno sistemsko zmogljivost 1.100 KM. Vse ukrepe za izboljšanje zmogljivosti so izvedli inženirji motornega oddelka Mansorya izključno na agregatu z notranjim izgorevanjem. Celoten električni pogon je ostal nespremenjen. Ti podatki o zmogljivosti dosegajo vrhunec tudi pri voznih zmogljivostih, ki so prav tako na vrhu segmenta superšportnih avtomobilov. Vozilo doseže najvišjo hitrost 355 km/h, do 100 km/h pa pospeši v 2,4 sekunde. Te surove vrednosti se na cesto prenašajo zahvaljujoč standardnemu štirikolesnemu pogonu, prilagojenim komponentam podvozja in novim platiščem tipa “YT.5 Air“. Ta enodelna, na novo zasnovana ultra lahka kovana platišča z merami 9,5×21 in 12×22, so na avtomobil nameščena v kombinaciji z visokozmogljivimi pnevmatikami 255/30 ZR21 spredaj in 335/25 ZR22 zadaj.

Notranjost ponuja dosledno orientacijo v svetlo modri barvi in je v celoti prekrita s kakovostnim usnjem do zadnjega vogala notranjosti. Tam, kjer usnje ni uporabljeno (ali ga ni mogoče uporabiti), je notranjost poudarjena s karbonom. Mansory športni usnjeni volan, Mansory usnjene preproge in več natančno izvezenih Mansory logotipov zaokrožujejo vseobsegajočo prefinjenost notranjosti. Kar se tiče cene, pa podjetje tega podatka ne daje. Zagotovo pa to ni poceni….














