Mitsubishi je objavil nov srednjeročni načrt za pospešitev svojega prizadevanja za zmanjšanje CO2. Pod naslovom “Challenge 2025” se podjetje osredotoča na hibridne, priključne hibride in izključno električna vozila. Od 16 novih vozil, ki bodo predstavljena v naslednjih petih letih, bo devet modelov delno ali v celoti elektrificiranih.
Pregled izdelkov za obdobje od 2023 do 2025 kaže, da bo okrog leta 2024 lansiran novi pick-up in približno leto kasneje še PPV, kar je okrajšava za “Pick-up-based Passanger Vehicle“. Z drugimi besedami gre za terenca, ki temelji na šasiji tovornjaka. Oba modela bo poganjal motor na notranje izgorevanje. Prav tako bosta do sredine desetletja predstavljena tudi novi SUV s tremi vrstami sedežev in hibridni SUV z dvema vrstama. Do leta 2028 namerava Mitsubishi predstaviti več električnih vozil: poltovornjak, dvovrstni SUV in dve drugi električni vozili, razviti v sodelovanju z Renaultom in Nissanom. Predstavitev, pripravljena za “Challenge 2025” vključuje tudi enoprostorce na bencinski in hibridni pogon, hibridno različico Xpanderja in novi, tako imenovani Kei-Car za Japonsko.
Do leta 2030 želi japonska znamka polovico svetovne prodaje doseči z elektrificiranimi vozili. Za dosego tega cilja namerava podjetje vložiti okrog 1,4 milijarde evrov za nabavo potrebnih baterij. Medtem naj bi se v naslednjih treh letih za 40 odstotkov zmanjšale tudi emisije CO2 celotne palete izdelkov. Do leta 2035 bodo Mitsubishijevo paleto izdelkov sestavljali samo hibridni in električni modeli. Tako načrt. Za dosego ambicioznega cilja bodo okrepili odnos s partnerjema Renaultom in Nissanom. Najboljši primer za to je verjetno nedavno predstavljeni Mitsubishi ASX, ki je skoraj enak Renaultu Captur. Še več, naslednji Colt, ki bo predstavljen pozneje letos, bo v bistvu prenovljeni Renault Clio.