in , ,

Ali bo tudi BMW spremenil OZNAKE svojih modelov?

Bavarski proizvajalec je namreč pravno zaščitil med drugimi imeni oziroma oznakami tudi i750, i430 in iX140.

Ker je raznolikost električnih modelov vse večja, nekatere znamke sedaj u obstoječimi imeni modelov že dosegajo svoje meje. Audi bo kmalu preimenoval svoje modele, pri čemer bodo sode številke pomenile električne različice, lihe pa bencinske. Tudi pri VW-ju razmišljajo v to smer. Razmišljajo o novih oznakah kot je VW ID.3 X, pa tudi o bolj tradicionalnih, kot je VW ID Tiguan ali ID. Golf, toda odločitev še ni bila sprejeta.

Nekaj pa se očitno dogaja tudi pri BMW-ju. Bavarci so namreč pravno zaščitili kar nekaj imen modelov, ki kažejo na novo poimenovanje. V zadnjih dveh tednih so pri nemškem uradu za blagovne znamke in patente registrirali 48 novih imen modelov, kot poročajo pri kolegih CarBuzz. Pri tem se zdi, da se nekaj starih oznak motorjev z notranjim izgorevanjem preliva v električni svet. To kažejo imena kot je i750. Za tem se očitno skriva motorizacija BMW-ja i7, vendar ime spominja tudi na modele z motorji na notranje izgorevanje, kot je BMW 750i, ki ima osem valjni bencinski agregat.

Pri BMW-ju razmišljajo tudi o električni različici modela X7.

Začetnice električnih modelov, kot so i4, i7 in iX, naj bi ostale ohranjene. Mimogrede: pri iX bi bila pravzaprav bolj logična oznaka iX8, podobno je namreč ravnal Audi pri preimenovanju e-trona v Q8 e-tron. Očitno bodo pri električnih modelih v prihodnje opustili dodatke, kot je na primer eDrive35. Namesto “eDrive” bo stala črka “i” na začetku, kar pomeni električni pogon. BMW je zaščitil tudi imena kot i120, ki označuje nove električne limuzine. Tukaj gre verjetno za manjše avtomobile z imenom i1. Pri oznaki iX130 ni povsem jasno, ali gre za iX ali iX1. Domnevamo, da gre za slednje, saj se pojavljajo tudi imena, kot je iX540, kjer gre verjetno za električno različico X5. Da razmišljajo tudi o električni različici modela X7, kažejo imena modelov kot so iX740, iX750 in iX760.  

Trenutna imena modelov bi bila po novi shemi in zaščitenih imenih spremenjena. Tako bi iz oznak i4 eDrive40 nastal model i440, iz i4 M50 pa i450 M.

X750 pa nima na začetki črke “i”, kar pomeni, da gre tukaj za X7 z motorjem na notranje izgorevanje. Za razlikovanje med dizelskimi in bencinskimi motorji je verjetno dodana črka “i” ali “d“, za priključne hibride pa črka “e“. Štirikolesni pogon pa bomo prepoznali po dodatni oznaki XDrive. Za oznako iX750 xDrive bi se takrat skrivala električna različica modela X7 s štirikolesnim pogonom. Pri prihajajoči seriji 5 bi se bencinski motorji imenovali kot doslej in sicer 530i in 530i xDrive za vozila s štirikolesnim pogonom, medtem ko bi dizelski motorji imeli dobro znani “d” – primer 530d. Priključni hibridi bi morali imeti imena kot je 530e. Električne različice pa bi na koncu imele imena kot sta i530 in i530 xDrive.

Kako bodo v to novo shemo vključili različice M, pa ostaja odprto. Predlog bi lahko bil sledeč: iX M60 bi lahko postal iX60 M ali še bolj logično in boljše pa iX860 M. Težje pa je to pri modelu M3. Če prav tako zaščiteni oznaki M350 dodamo še “i“, bi lahko šlo za močnejšo različico M340i, a tudi za novo daljše ime za M3.                 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

REKORDNO prodajno leto 2022 za LAMBORGHINI

Dirkaški FORD Mustang GT3 se je predstavil na SEBRINGU