in , ,

Novi BMW M5 na testu na Nürburgringu

Fotografi so na Nürburgringu ujeli novi BMW M5, pri katerem V8 motor ostaja, vendar bo dopolnjen z elektromotorjem.

Konec maja letos bo BMW uradno predstavil osmo generacijo limuzine serije 5 in novi popolnoma električni model i5. Različici M Performance, verjetno priključni hibrid M560e in električni i5 M60, bosta predstavljeni prav tako letos, toda polnopravni M5 bo verjetno debitiral šele v letu 2024.

Medtem pa so na dirkališču Nürburgring opazili model M5, ki je bil zakamufliran in za katerega se zdi, da že ima serijsko karoserijo. Od specifične zasnove stranskih ogledal in štirih izpušnih cevi do širokih blatnikov in športnega dizajna prednjega odbijača je lahko razbrati, da gre tukaj zares za novi M5. Nalepke “Electrified Vehicle” nas opominjajo, da bo imel novi M5 (s kodnim imenom G90) priključni hibridni pogon. Gre za prilagoditev pogona PHEV s 653 KM, ki je bil predstavljen v modelu BMW XM, vendar z nekoliko večjo močjo. Tako naj bi naslednja generacija M ponujala okrog 700 KM. To bi ga postavilo med osnovni XM in prihajajoči XM Label Red z ogromnimi 748 KM. Sodeč po govoricah, naj bi bila super limuzina edina različica nove serije 5, ki bo ohranila V8 motor, ko bodo postopno opuščali model M550i.

V notranjosti, ki je še zakrita, naj bi iDrive 8.5 poskrbel za novo armaturno ploščo.

Srce novega M5 bo BMW-jev motor S68, 4,4-litrski V8 z dvojnim turbo polnilnikom, ki se že uporablja v več vozilih – razen v XM. Tukaj govorimo o modelih X5/X6 M60i, X5/X6 M Competition, X7 M60i in M760i. Dodajanje elektromotorja, litij-ionske baterije in druge strojne opreme, povezane s PHEV, bo povzročilo večjo težo. Ne gre pričakovati, da bo M5 tako težak kot 2,7-tonski XM, bo pa vsekakor pridobil nekaj teže v primerjavi s prejšnjim modelom. Medtem ko se bodo navdušenci posmehovali ideji priključnega hibrida pri M5, pa bodo cenili vrnitev Touringa oziroma karavana. Frank van Meel, vodja M oddelka pri BMW-ju, je že napovedal, da bi morali na Nürburgringu videti tudi karavansko različico M5. Tretja različica M5 Touring, ki sledi izjemno redkim E34 in E61 s pogonom V10, naj bi imela interno kodno ime G99.

Videli smo že kar nekaj vohunskih fotografij, ki prikazujejo tako običajno serijo 5 kot močnejšo M5 in te so nam dale vtis, da BMW načrtuje evolucijsko zasnovo. Na srečo ne bo previsoke ledvičke ali deljenih žarometov. V notranjosti bo iDrive 8.5 preoblikoval armaturno ploščo z dvema zaslonoma in le nekaj običajnimi gumbi, saj se večina funkcij upravlja preko zaslona na dotik.

                       

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dirkaški FORD Mustang GT3 se je predstavil na SEBRINGU

Predstavljamo novi električni FORD EXPLORER na temelju platforme MEB