in , ,

Mercedes-AMG ONE je najhitrejši serijski avtomobil tudi v MONZI

Cestni avtomobil Formule 1 pridno nabira rekorde krogov. Sedaj je novega postavil tudi v Monzi in to konkretno.

Znova je udaril. Zdi se, kot da vsemogočni Mercedes-AMG One postavlja rekorde krogov pogosteje kot drugi menjavajo svoje majice. Potem ko si je lani nadel krono za najhitrejši serijski avtomobil na legendarni stezi Nordschleife, pa na Red Bull Ringu in na Hockenheimringu, lahko sedaj v družinsko knjigo rekordov vpiše tudi najhitrejši krog na legendarni stezi v Monzi.

Maro Engel, tovarniški voznik Merceds-AMG je v hiperšportniku z motorjem Formule 1 za krog po stezi v kraljevem parku Monze potreboval 1:43,902 minute. Po navedbah AMG-ja so s tem izboljšali prejšnji rekord za skoraj neverjetnih 12 sekund, ki ga je pred tem s časom 1:55,30 minute imel Porsche 911 GT3 RS. Mercedes One je krog odpeljal v konfiguraciji, primerni za vožnjo na cestah, s pnevmatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO, razvitimi posebej za to elektrificirano zver. Na žalost še vedno nimamo gibljive slike tega rekordnega kroga.

Edini avto, za katerega menimo, da bi lahko izzval AMG One v smislu časov kroga, je Aston Martin Valkyrie, vendar Britanci še niso naredili nobenega rekordnega poskusa. Tako da Mercedesov paradni konj zaenkrat ostaja kralj dirkališč. Pri tem ima zagotovo veliko vlogo ultra-kompleksni 1,6-litrski turbo V6 motor s štirimi elektromotorji, ki doseže sistemsko moč 1.063 KM. S tem ta športnik doseže veliko nezaslišanih zmogljivosti. Spomnimo: 100 km/h doseže v 2,9 sekunde, 200 km/h v manj kot 7 sekundah, najvišja hitrost pa je 352 km/h.

Najbolj prestižni rekord si je AMG One vsekakor zagotovil na legendarnem zelenem peklu steze Nordschleife.

Motor z notranjim izgorevanjem v One vrti do 11.000 vrtljajev na minuti in ga je treba vsakih 50.000 kilometrov popolnoma obnoviti. Postavlja se vprašanje, koliko od 275 izdelanih primerkov tega super športnika z zvezdo bo dejansko kdaj doseglo to kilometrino.              

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

MERCEDES EQG bo opremljen z REVOLUCIONARNO tehnologijo za več DOSEGA

ACURA Integra Type S z ROČNIM menjalnikom in TRICEVNIM zaključkom IZPUŠNE cevi