in , ,

VOLKSWAGEN načrtuje tri nove električne SUV-je

Najprej bo prišel električni Tiguan, potem sledi ID.2 X in na koncu še leta 2028 paradni konj znamke in sicer veliki SUV.

Volkswagen ima z ID.4 in ID.5 v ponudbi že dva električna SUV-ja, priključili naj bi se še trije novi. Poleg SUV različice ID.2 in električnega Tiguana je tukaj še novi paradni konj v obliki SUV-ja, kot poročajo kolegi iz Autocar. Njihov članek ne vsebuje nič senzacionalnega, ponuja pa zanimivo zbirko načrtov šefa VW-ja Thomasa Schäferja. Njegova modelna strategija predvideva tri nove električne SUV-je, ki se bodo pridružili znanim modelom.

ID.4 in ID.5 še letos z 210 kW zadnjim motorjem?

Po poročilu naj bi modela VW ID.4 in ID.5 še letos prejela močnejše električne pogone. Sicer se novinar Greg Kable tikaj ne spušča v podrobnosti, lahko pa bi šlo za novi zadnji pogon z 210 kW, ki se premierno predstavlja v limuzini ID.7. Na tej osnovi bo verjetno nastala tudi različica s štirikolesnim pogonom, ki je bila nedavno predstavljena v modelu Cupra Tavascan.

VW ID.4 in njegov bratranec ID.5 naj bi dobila nov močnejši električni pogon, prihodnje leto pa bosta deležna še prenove.

Sistem štirikolesnega pogona poleg novega motorja z močjo 210 kW vključuje tudi znano električno sprednjo os iz Magne z močjo 80 kW. Sistemska moč z baterijo je omejena na 250 kW. Po novih pogonih bo leta 2024 sledila prenova obeh modelov in izboljšan informacijsko-razvedrilni sistem. Tukaj zraven naj bi spadal tudi novi 15,4-palčni zaslon na dotik, kot v prenovljenem modelu ID.3.

Od leta 2025 električni Tiguan

Vrnimo se nazaj k novim električnim SUV-jem. Kot je navedeno v članku, naj bi se najprej pojavil električni Tiguan, o katerem se še dlje časa govori. Imel naj bi bolj tradicionalno zasnovo kot ID.4 in ID.5, prišel pa naj bi leta 2025. Na izbiro bosta pogon na zadnja kolesa in štirikolesni pogon ter varianta s petimi in sedmimi sedeži. Temeljil naj bi na nadalje razviti modularni električni platformi MEB+.

Takole bi lahko izgledal novi električni Tiguan, ki prihaja leta 2025.

Ta nudi večjo moč polnjenja in večji doseg. Poleg tega je tukaj uporabljena nova enota celice, ki jo želi skupina VW uvesti od leta 2025. Tiguan na pogon s fosilnimi gorivi meri 4,51 metra in je torej v istem razredu kot ID.4 in ID.5, vendar naj bi bil na voljo vzporedno z njima. Avtomobil naj bi izdelovali v Wolfsburgu, ker je Schäfer že napovedal novi “volumenski model v segmentu SUV” za njihovo glavno tovarno.

Leta 2026 novi ID.2 X z dosegom 420 kilometrov

Po uvedbi električnega Tiguana pri VW-ju načrtujejo vstopni SUV kot električno alternativo modela VW T-Cross. Avtomobil bi se lahko imenoval ID.2 X, tehnologija pa bo podobna osnovnemu SUV modelu Škode, serijski različici Cupra UrbanRebel in VW ID.2all. Avto naj bi na trg prišel leta 2026.

Leta 2026 naj bi prišel ID.2 X kot električna protiutež modela T-Cross.

Tehnična osnova bo skrajšana verzija platforme MEB, v ponudbi pa bodo le vozila s pogonom na sprednja kolesa. Kot hranilnik energije naj bi ponudili baterije z 38 in 56 kWh, s katerimi bi ID.2 X lahko imel doseg od 290 do 420 kilometrov. Tukaj se bodo verjetno uporabile enotne celice s poceni LFP kemijo. Te baterijske celice bodo verjetno prišle iz nove tovarne celic koncerna v Saguntu, sama vozila pa bodo izdelana v bližini Barcelone.

Paradni konj na osnovi Scalable Systems Platform

Tretji novi električni SUV je paradni konj znamke, ki temelji na platformi Scalable Systems Platform SSP. Postavljen naj bi bil med Tiguana in Touarega in naj bi bil torej dolg med 4,50 in 4,90 metra. Model bi lahko nadomestil tudi 4,88 metra dolgi ID.6, ki je na voljo le na Kitajskem in ponuja do sedem sedežev. Lansiranje na trg je predvideno za leto 2028.

Leta 2028 pa naj bi VW lansiral svojega paradnega konja med električnimi SUV-ji, ki naj bi se zgledoval po projektu Trinity.

Kot pri zdajšnjih modelih MEB bosta na voljo pogon na zadnja kolesa in štirikolesni pogon. Poleg tega SSP platforma podpira 800-voltne sisteme in s tem omogoča posebno hitro polnjenje. Kot baterijske celice se uporabljajo prizmatične enotne celice, s kemijo LFP za osnovne modele in kemijo NMC za dražje različice. Admiralski SUV je podoben električni limuzini, ki jo je zasnoval Schäferjev predhodnik Ralf Brandstätter s projektnim imenom Trinity, ki temelji na platformi SSP.                 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

SHELBY Mustang Mach-E GT je PRVI električni predstavnik te AMERIŠKE znamke

Ujet naslednik Ferrarija 812 SUPERFAST