in ,

OPEL MANTA (2025) – računalniška UPODOBITEV novega električnega SUV-ja

Vrnitev starega imena proizvajalca Opel temelji na platformi STLA Medium, ki jo bo v prihodnosti uporabljala tudi Lancia.

V Oplovi ponudbi bo kmalu debitiral nov SUV na baterijski pogon. In ta bo ponovno oživel že znano ime in sicer Manta. Klasična Opel Manta, ki so jo izdelovali med letoma 1970 in 1988, se je pred kratkim vrnila k zanimanju javnosti z drugim delom nemškega filma “Manta, Manta“.

Na podlagi modela Manta A je Opel že pokazal model Manta GSe ElektroMOD kot enkratni Restomod. Toda Manta prihodnosti bo videti povsem drugače. Opel je za to že objavil grob osnutek. Prvenec nove različice se pričakuje leta 2025 in je pomemben mejnik na poti nemškega proizvajalca avtomobilov, da do leta 2028 postane popolnoma električna znamka. Informacije o vozilu Manta so skope, vendar so ga kolegi iz Motor1.com kljub temu poskušali precej natančno predstaviti v računalniški upodobitvi. Možno je, da bo Opel za razlikovanje novega SUV od Grandlanda in Mokke izbral karoserijo v obliki kupeja, ki je na trgu vse bolj priljubljena, kar dokazujejo nedavni modeli Renault Rafale in Peugeot 408.

Opel je sicer že prikazal unikatno študijo Mante GSe ElektroMOD, toda bodoče električno vozilo zagotovo ne bo imelo takšnega videza.

Tudi dimenzije bodo verjetno precejšnje, saj se uvršča v segment D in je dolg več kot 4,60 metra. Novi model, ki bi lahko nadomestil model Insignia, katerega proizvodnja bo končana konec leta 2022, naj bi prinesel številne nove rešitve v celotni ponudbi, kot sta evolucija Opel Vizor (značilnega sprednjega dela s črno masko in lučmi LED) in tehnologija pod pločevino. Sodeč po govoricah bo Opel Manta izdelan na platformi Stellantis STLA Medium, arhitekturi, ki podpira modele s pogonom na sprednji in vsa kolesa, z največjim dosegom približno 700 kilometrov in zmogljivostjo baterije med 87 in 104 kWh. Ko govorimo o moči, lahko srednja platforma STLA sprejme pogonske agregate z močjo do 450 KM, kar namiguje na morebitno različico GSe Sport v bližnji prihodnosti.

Nova Manta bo temeljila na isti platformi koncerna Stellantis, kot jo ima Lancia Pu-Ra-HPE.

Platforma bo blestela tudi z vidika učinkovitosti, saj bo mogoče avtomobil napolniti v nekaj več kot 10 minutah, povprečna poraba pa bo manj kot 10 kWh/100 km (trenutno je povprečna poraba vozil SUV 15-20 kWh/100 km). Tako si bo Opel delil arhitekturo s prihodnjim SUV/križancem znamke Lancia, ki se bo predvidoma imenoval “Gamma“. Omenjena Lancia Gamma je že napovedana za leto 2026 in naj bi bila dolga približno 4,70 metra. Po nepotrjenih govoricah naj bi novo Opel Manto izdelovali v tovarni v Melfiju, tik ob italijanskem modelu. Mimogrede, ni mogoče izključiti nove izdaje zgodovinskega dvoboja Opel Manta proti Fordu Capri, saj naj bi tudi Ford načrtoval novi SUV z imenom starega modela.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novi LOGOTIPI za Cadillac, Porsche in Jaguar Land Rover

POSEBNA različica modela Ford F-150 SHELBY Centennial Edition zmore 800 KM