Program je tako povezan tudi z žrtvami, saj se bo VW osredotočil predvsem na modele z višjim obsegom prodaje in črtal nekatere modele, ki ne dosegajo ustrezno visokih prodajnih številk in odstotkov profitabilnosti.
Pri Volkswagnu niso navedli, kateri drugi modeli z nizkimi prodajnimi prihodki bodo ukinjeni, so pa izrecno omenili model Arteon. Njegova ukinitev ni presenečenje, saj je prodaja te elegantne limuzine v letu 2022 samo v ZDA padla za skoraj 69 odstotkov (tam so prodali vsega 1.742 vozil), kar je le delček celotne prodaje znamke, ki je lani znašala nekaj več kot 301.000 prodanih vozil. Prodaja modela Arteon se je v prvem četrtletju leta 2023 sicer resda povečala za več kot 1.000 odstotkov, a jih je VW v ZDA prodal le 528, tako da ne gre ravno za izjemno uspešno vrnitev.
Po besedah direktorja znamke Thomasa Schäferja se bo Volkswagen namesto na Arteona osredotočil na več drugih ključnih modelov. Podjetje želi zmanjšati kompleksnost svojih modelov kot eno od možnosti za doseganje večjega dobička, vključno z zmanjšanjem števila konfiguracijskih možnosti za vsak model. Na primer, VW ID.7 ima kar 99 odstotkov manj konfiguracij kot Golf sedme generacije.
Družba želi tudi optimizirati izkoriščenost zmogljivosti svojih tovarn, da bi se lahko bolje odzivala na nihanja v povpraševanju na trgu.