in , ,

Najbolj NENAVADNE različice Volkswagnovega KOMBIJA

Volkswagnov kombi ima v zgodovini podjetja posebno mesto.

Postal je izjemno priljubljen in je ikona za številne. V novem videoposnetku se z obiskom starodobnega oddelka družbe Volkswagen Gospodarska vozila v Nemčiji lahko seznanite z zapuščino tega modela in si ogledate nekaj pomembnejših modelov, ki jih je podjetje izdelalo tekom let.

Najzanimivejši prikazani VW Bulli, kot ga ljubkovalno kličejo v Nemčiji, je bil poseben T1 Kombi iz leta 1968, opremljen z gosenicami. V obrat je prišel razrezan v treh ali štirih škatlah. Konec šestdesetih in v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je bil ta kombi predelan, tako da so mu dodali dve dodatni osi, zadnji dve pa zavili v gosenice. Kombi je bil terenski posebnež, ki je služil ljudem v gorskih krajih Avstrije. Pogon je imel le na zadnji osi, sprednji dve osi pa sta se uporabljali za krmiljenje.

V videoposnetku je bil predstavljen tudi eden od zadnjih primerkov modela T3 Multivan, po katerih je zdaj veliko povpraševanje. T3 Limited Last Edition iz leta 1992 je imel 92 konjskih moči, kar je dvakrat več kot goseničar iz leta 1968. Najstarejši kombi z veljavnim prometnim dovoljenjem v obratu je T1 iz leta 1950 z izjemno majhnim motorjem s 24,5 konjskimi močmi v zadnjem delu vozila.

V Volkswagnovem obratu je največ modelov z zračno hlajenimi motorji, med njimi pa najdemo tudi električne primerke. Enega izmed njih poganja električni pogon iz sodobnega modela VW.ID, ki zapolnjuje vrzel med starimi in novimi rešitvami. Tam je bil tudi prvi VW-jev električni kombi, ki so ga izdelali leta 1977, desetletja pred tem, ko je avtomobilski proizvajalec ta model ponovno obudil kot električni vozilo. Stari električni kombi je zmogel le 45 KM (34 kilovatov).

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

NISMO Z razkrit v VIDEU s kraljem DRIFTA Chrisom FORSBERGOM

ZAŠČITA pred SONCEM za MOŠKE – KLJUČ do ZDRAVE kože