MANSORY izdelal verjetno najbolj divji PORSCHE 911 Turbo od 80. let prejšnjega stoletja

Mansory je z leti precej zategnil vijake ekstravagance. Ne glede na to, kakšno je vaše mnenje o stvaritvah bavarskega tunerja, zna povzročiti pozornost in je z njimi nedvomno dosegel veliko uspeha. Zdaj so se lotili povsem nove naloge. Natančneje Porscheja 911 Turbo S. In ta del mora biti najbolj divja turbo predelava od blaženih osemdesetih let prejšnjega stoletja.

Za trenutek pozabimo na tunerje König, Strosek ali Gemballa. Tu je P9LM EVO 900. In da, seveda ima 900 tudi zelo konkreten pomen. Začnimo torej s to kreacijo. Sami si lahko ogledate, kako odlično je videti ta Mansory 911. Da bi nadomestil povsem vzvišen videz z vidika zmogljivosti, je tuner na 3,8-litrski biturbo bokser namestil večje polnilnike VTG. Na voljo so tudi nov vmesni hladilnik, 98-milimetrske izpušne cevi, popolnoma nov izpušni sistem (s tremi izpušnimi cevmi !!!) in prilagoditev programske opreme, ki vse to usklajuje. Rezultat je 900 KM in 1.050 Nm navora. 250 KM in 250 Nm več kot v serijski proizvodnji. Gospod v nebesih …

Zadek Porscheja 911 TurboS tunerja Mansory, ki bo izdelan le v 10 primerkih, je še posebej ognjevit in agresiven hkrati.

Ker že standardni Turbo S pri pospeševanju skoraj ugasne luči, je napredek – vsaj pri standardnem sprintu – omejen. P9LM EVO 900 naj bi dosegel hitrost od 0 do 100 km/h v 2,5 sekunde, kar je za desetinko hitreje kot model iz tovarne. Največja hitrost se po besedah Mansoryja povzpne s 330 na 340 km/h. In to kljub dejstvu, da je novi karoserijski komplet videti, kot da bi ustvaril 40.000 kilogramov podtlaka. Sprednji del je v celoti izdelan iz ogljikovih vlaken z večjimi odprtinami za dovod zraka za boljše hlajenje. Tu so še nove dnevne LED luči in stranske lopute za večji podtlak. Še več karbona je na prtljažniku, pokrovih zunanjih ogledal in stranskih pragovih. Ne pozabite na široko telo s še bolj raztegnjenimi krili in škrgami na vrhu. Mansory pri modelu P9LM EVO 900 prepušča stranki, ali želi dodati dodatno širino modelu Turbo S ali ne.

Na zadnji strani je še posebej zelo ognjevito. Z velikim dvojnim zadnjim spojlerjem, ki je nameščen nad popolnoma novim zadnjim odbijačem, vključno z difuzorjem v obliki zajčje glave. Verjetno ste opazili tudi izjemno prisotno sesalno masko na zadnjem steklu. Ima pridih vozila Mercedes-AMG One in je namenjena dovajanju svežega zraka v motor. Mansory govori o “novo razvitih komponentah podvozja“, vendar ne pove, katere so to. Vsaj izvemo, da so nova “izjemno lahka” kovana kolesa velikosti 9,5×21 in 12×22 palcev. Nameščene so visoko zmogljive pnevmatike velikosti 255/30 ZR21 (spredaj) in 335/25 ZR22 (zadaj). Barvna podoba je popolnoma prilagodljiva tako zunaj kot znotraj, kar je zelo dobro vidno na avtomobilu na fotografijah. Ima vertikalno prelivajočo se dvobarvno shemo, ki se nadaljuje tudi na platiščih.

Mansory je svoj podpis dodal tudi v notranjosti tega posebnega modela EVO 900.

V drzno obarvani notranjosti vidimo nov volan menjalnikom in digitalnim prikazovalnikom hitrosti in vrtljajev motorja. Mansory obljublja, da bo oblazinjenje notranjosti “do zadnjega kotička popolnoma novo z visokokakovostnim usnjem, mehkim kot pri rokavicah“. Izbira barve (tudi večbarvno), vrsto vzorca, okrasne šive in karbonske aplikacije lahko izberete individualno. In sedaj edina slaba novica: Skupaj bo izdelanih le deset vozil P9LM EVO 900. To vključuje tudi za kabriolete Turbo S, vendar brez zajemalke, ki bi bila verjetno videti nekoliko čudno. Mansory nikoli ne govori o cenah, vendar ta zabava zagotovo ne bo poceni. Ne pozabite: cena serijskega Porscheja 911 Turbo S se začne pri nekaj manj kot 247.000 evrih.

 

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO