VW je pokazal športno različico modela VW ID.7. Vozilo ID.X Performance so lahko ljubitelji VW občudovali na srečanju ID v Locarnu, ki je potekalo od 8. do 9. septembra. VW sam opisuje avtomobil kot Showcar; tako se običajno imenujejo oblikovalske študije, ki so bile razvite posebej za sejem ali podoben dogodek in za katere ni načrtovana serijska različica.
Avtomobil odlikujejo razširjeni kolesni loki, poudarjeni v črni barvi, ogromno zadnje krilo (ki je očitno nastavljivo po višini) in podobni športni elementi. Platišča bronaste barve imajo sredinsko ključavnico. V notranjosti so karbonski školjkasti sedeži in rdeči poudarki, vendar jih VW ne prikazuje na slikah. Razvijalci so znižali podvozje za šest centimetrov in razširili kolotek za osem centimetrov. Poleg tega bo imel po navedbah VW tudi štirikolesni pogon z močjo 411 kW. Temelji na trajno vzbujenem sinhronskem motorju (PSM) zadaj in asinhronskem motorju (ASM) spredaj – tako kot prejšnje različice MEB s pogonom na vsa kolesa. Ena od prednosti sistema ASM je, da lahko stroj preprosto izklopite, ko ga ne potrebujete. Poleg tega je mogoče to vrsto motorja za kratek čas preobremeniti (turbo boost). To je prednost za način povečanja, ki tej študiji za kratek čas zagotavlja večjo moč.
Pri tem lahko pomislimo na nov motor z močjo 210 kW iz modela ID.7. Z dvema bi se približali 411 kW. Toda preprosto vgraditi drugega spredaj – to ni mogoče. Prvič, gre za motor s trajnimi magneti, drugič, verjetno je prevelik, in tretjič, 77 kWh baterija verjetno ne more zagotoviti več kot 250 kW. Omenjenih 250 kW imajo različice s pogonom na vsa kolesa, kot so Cupra Tavascan VZ ter novi različici VW ID.4 GTX in ID.5 GTX. S tem je moč različic z 210 kW in pogonom na zadnji kolesi večja le za 40 kW, čeprav znana Magnina asinhrona os zagotavlja 80 kW. Če smo pravilno razumeli namige VW-jevega tehnika, nova 86-kilovatna baterija iz modela ID.7 Pro S ne zmore več. Na kratko: VW bi za 411-kilovatni pogon najprej potreboval boljšo baterijo.
Izstopa pa še nekaj: maja 2023 je VW za IAA obljubil predogled modela ID.7 GTX. Vendar pa VW dejansko ni pokazal športne različice, ki je bila že napovedana. Tudi napovedna slika, sestavljena iz treh podrobnih fotografij, se ne ujema z modelom ID.X Performance. Kaj se je zgodilo s konceptom ID.7 GTX? Je šef v zadnjem trenutku zavrnil zasnovo (podobno ID.2)? Ali pa so se odločili, da bodo študijo pokazali pozneje, ker so domnevali, da bo v primerjavi z električnimi modeli BMW (Neue Klasse) in Mercedes (CLA) potonila? Če slednje drži, lahko premiero pričakujemo v naslednjih nekaj mesecih. Komaj čakamo….