Mercedes je bil na sejmu IAA Mobility 2023 v Münchnu močno zastopan s konceptnim razredom CLA in novo kombilimuzino razreda E. Mercedes je prikazal tudi zamaskiran prototip povsem električnega razreda G, ki bo na voljo prihodnje leto, ter novi razred E All-Terrain in prenovljene modele EQA, EQB in EQV. In ker to še ni bilo dovolj, je proizvajalec z zvezdo s seboj pripeljal tudi avtomobil, ki še ni bil uradno objavljen: Pozdravite Mercedes-AMG GT Concept E Performance.
Pred nekaj tedni je bila predstavljena druga generacija AMG GT Coupé v različicah 55 in 63, zdaj pa je podjetje iz Affalterbacha že predstavilo napoved prihodnjega vrhunskega modela. Videti je skoraj enako kot že razkriti modeli, vendar ima poleg močno zatemnjenih žarometov tudi spremenjen odbijač, v katerem se nahaja priključek za polnjenje. Da, ta koncept (čeprav je v bistvu prototip) je priključni hibrid in ima električni motor, ki poganja zadnjo os. Pod pokrovom motorja ostaja V8 motor, njegova skupna moč pa presega 800 KM. V primerjavi z modelom GT 63 s “skromnimi” 577 KM je to ogromno povečanje. Navor ni omenjen, vendar je zagotovo bistveno večji od 800 Nm sedanjega paradnega konja.
AMG GT Coupé je v svoji drugi različici (s sedeži 2+2) postal veliko večje vozilo, zato je dovolj velik, da lahko vanj namestite zapleteno priključno hibridno konfiguracijo V8. V štirivratnem modelu GT 63 S E Performance elektrificirani pogonski sklop proizvede pošastnih 843 KM in več kot 1.400 Nm navora. Videli bomo, ali se bo novi kupe lahko kosal s temi vrednostmi. Naj bodo ti podatki še tako impresivni, ne smemo pozabiti, da novi dvovratni GT tehta kar 1.970 kilogramov. Samoumevno je, da bo različica PHEV še težja, če boste dodali elektromotor, baterijo itd. Mercedes-AMG GT Concept E Performance bo predvidoma leta 2024 postal serijski model.