Model F-150 je Fordova nesporna prodajna uspešnica, zato je vsaka posodobitev, tudi osvežitev sredi cikla, zelo pomembna. Avtomobilski proizvajalec je za modelno leto 2024 bistveno spremenil možnosti izbire opreme pri poltovornjaku, mu nadel nov videz in vgradil nova pomična zadnja vrata.
Raziskovanje osveženega modela F-150 začnimo z njegovo obliko. Po navedbah modrega ovala so osvežili sprednji del, da bi dosegli “prefinjen, sodoben videz”. To vključuje vgradnjo novih dnevnih luči in večji poudarek na oblikovnih paketih. Na primer, paket črnega videza bo na voljo za modele od STX do Lariat. Poleg tega bo serija Platinum že v tovarni serijsko opremljena s črnimi notranjimi in zunanjimi poudarki.
Medtem pa so spremembe na zadnji strani več kot samo navidezne. Ford se z novo fronto vključuje v vojno za zadnja vrata. Zadnja vrata Pro Access lastnikom ponujajo nov način vstopa v nakladalni prostor z izrezom, ki se odpira in tako tvori nova vrata.
Končni način je zasnovan tako, da se odkloni pri 100 stopinjah, 70 stopinjah in 37 stopinjah, kar naj bi lastnikom omogočilo enostaven dostop do nakladalnega prostora, tudi če je na tovornjaku priklopljena prikolica, kar morda pojasnjuje, zakaj imajo zadnja vrata izrez in se ne odprejo do konca.
Poleg tega bodo vozila, opremljena z zadnjimi vrati Pro Access, dobila tudi širši odbijač, ki bo služil kot bolj stabilna stopnica za vstop v nakladalni prostor. Ford meni, da lastnikom ni treba segati čez zložena prtljažna vrata, tudi če ne vstopijo do konca, saj tako lažje dosežejo dlje v prtljažnik.
Poleg zabavnih novih prtljažnih vrat je postelja dobila tudi dokaj nizko tehnološko, a zelo uporabno funkcijo. Zaklepna omarica za kolesnim podbojem na sovoznikovi strani je standardna oprema modela F-150 in lastnikom omogoča varno shranjevanje manjših predmetov, kot so orodje in svetilke. Lastniki, ki ne izberejo opcije Pro Power Onboard, bodo škatlo na obeh straneh 5,5- in 6,5-metrskega nakladalnega prostora dobili serijsko.
Ti novi dodatki pri nakladalnem prostoru so namenjeni tudi sodelovanju s Fordovimi naprednimi funkcijami za pomoč vozniku, kot sta Pro Trailer Backup Assist in Pro Trailer Hitch Assist. Slednja uporablja kamero za vzvratno vožnjo in radarje v kotih, da se priključek F-150 uskladi s priključkom za prikolico. Z uporabo te funkcije tovornjak nadzoruje krmiljenje, hitrost in zaviranje ter je zasnovan tako, da se ustavi, ko je priključek popolnoma poravnan.
Ko priklopite prikolico, lahko voznik s funkcijo Pro Trailer Backup Assist z gumbom ob informacijsko-zabavnem sistemu lažje vozi vzvratno. Ta upravlja tudi volan, kar pomeni, da mora voznik samo usmeriti gumb v želeno smer, in tovornjak bo sam odpeljal na določeno mesto.
Ko govorimo o različicah, vstopna različica F-150 še vedno ostaja XL, na drugi strani pa je nova različica Platinum Plus zamenjala različico Limited in postala paradni konj med luksuznimi različicami. Ford je iz ponudbe umaknil 3,3-litrski motor V6 z atmosferskim polnjenjem; 2,7-litrski motor EcoBoost V6 s 325 konjskimi močmi in 550 Nm navora je postal osnovna izbira.
Skupaj s Fordovim 5,0-litrskim motorjem V8, 3,5-litrskim motorjem EcoBoost V6 in hibridnim pogonskim sklopom ostaja del motorne palete. Kar zadeva model F-150 Raptor R, ima še vedno 5,2-litrski V8 s prisilnim polnjenjem, a Ford je napovedal povečanje moči na več kot 700 KM. Podrobnosti bodo znane pozneje.
Cena Forda F-150 za modelno leto 2024 se začne pri 38.565 dolarjih, kar je 2.090 dolarjev več kot leta 2023, čeprav boste pod pokrovom dobili tudi več moči s 3,3-litrskim motorjem. Na drugi strani pa popolnoma opremljen Raptor R stane 118.590 dolarjev, kar je prav tako majhen skok v primerjavi z lanskim letom. Svoj sanjski tovornjak si lahko sestavite lažje kot kdaj koli prej, saj je Ford za leto 2024 konfiguracije F-150 zmanjšal za 90 odstotkov, ne da bi pri tem odstranil pomembne opcije.