Pred skoraj dvema letoma je Mazda preizkusila svoje spretnosti pri badge engineeringu z modelom Mazda2 Hybrid, ki je bil tako rekoč identičen Toyoti Yaris. V želji po razlikovanju med sorojencema, tako da bi imeli ljudje dejanski razlog, da izberejo enega namesto drugega, je Mazda posodobila svojo kompaktno kombilimuzino s prenovljeno zunanjostjo, hkrati pa ji je namenila nekaj tehničnih posodobitev.
Prvenec prenovljene Mazde2 Hybrid za Evropo se je zgodil nekaj dni po tem, ko so na Japonskem predstavili s tem modelom povsem nepovezano in takrat rahlo posodobljeno Mazdo2.
V Mazdinem evropskem oblikovalskem studiu so se na vso moč potrudili spremeniti videz modela, ki ga je zasnovala Toyota. Medtem ko so vrata, blatniki, luči, maska motorja in streha še vedno iz Toyote Yaris, je Mazda2 Hybrid zdaj dobila edinstven sprednji odbijač in pokrov prtljažnih vrat. Nova maska hladilnika in vstopne odprtine dajejo zunanjemu dizajnu Mazdin pridih, zaradi česar se sprašujemo, zakaj tega podjetje ni storilo že na začetku. Lepa poteza je tudi obroba prtljažnih vrat v barvi karoserije, čeprav so zaradi nje izrezane zadnje luči videti kot nekaj, kar je bilo dodano naknadno.

V notranjosti je Mazda2 Hybrid deležna enakih posodobitev, kot jih najdemo v nedavno prenovljeni Toyoti Yaris. To pomeni, da je japonski malček dobil 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo, head-up zaslon in večji 10,5-palčni infozabavni zaslon na dotik, ki so poleg panoramske strehe in dvopodročne klimatske naprave standardni del višjega nivoja opreme Homura Plus. Vstopna oprema Prime-line je opremljena z 9-palčnim infozabavnim sistemom, če pa želite imeti avdio sistem s štirimi zvočniki, morate nadgraditi na srednjo opremo Center-line. Za 16-palčna platišča iz lahke litine se morate odločiti za Exclusive-line, pri čemer imata bogatejša nivoja opreme Homura in Homura Plus 17-palčna platišča in LED-luči.
Zanimivo je, da Mazda ni imela dostopa do zmogljivejše različice Toyotinega hibridnega sistema, ki v prenovljenem Yarisu zagotavlja 96 kW (130 KM) in 141 Nm navora. To pomeni, da elektrificirani pogonski sklop iz 1,5-litrskega trivaljnega motorja in enega elektromotorja proizvede enako moč 85 kW (116 KM) in navor 169 Nm.
Moč se na sprednjo os prenaša prek brezstopenjskega CVT-menjalnika, litij-ionska baterija pa omogoča, da se model v urbanih okoljih pogosto vozi v električnem načinu. Zato je poraba goriva v kombiniranem ciklu WLTP še vedno ocenjena na 3,8-4,0 l/100 km, emisije CO2 pa so omejene na 87-97 g/km, odvisno od velikosti koles. Kar zadeva zmogljivosti, Mazda2 Hybrid pospeši od 0 do 100 km/h v 9,7 sekunde in doseže največjo hitrost 175 km/h.
Mazda ni objavila cen za prenovljeni model, vendar ne bi bili presenečeni, če bo v primerjavi s predhodnikom dražji, če bo sledil preostalemu segmentu v tej spirali naraščanja cen. Običajna Mazda2, ki je bila prenovljena v začetku letošnjega leta, ostaja na voljo v Evropi kot bistveno cenejša alternativa Mazdi2 Hybrid. S ponudbo dveh različnih modelov v tem segmentu Mazda na stari celini znižuje povprečje emisij voznega parka, ne da bi morala sama razviti elektrificirano ponudbo. Do leta 2030 namerava družba ponuditi paleto električnih vozil, ki bodo pokrivala “najpomembnejše segmente evropskega trga”.
Galerija. Mazda2 Hybrid facelift







