in , ,

Škoda KODIAQ: Vse podrobnosti o DRUGI GENERACIJI tega SUV-ja

Vodilni SUV češkega proizvajalca postaja večji, bolj tehničen in ga je prvič mogoče naročiti tudi s pogonom PHEV …

Po številnih napovedih, napovednikih in oblikovni študiji je Škoda končno v celoti predstavila drugo generacijo Kodiaqa. Čeprav tega morda nismo pričakovali, se je paradni konj SUV-jev Škode precej spremenil. Od nove zasnove, spremenjenih dimenzij, več prostora na krovu za ljudi in prtljago do popolnoma nove notranjosti.

Pod motornim pokrovom je posodobljena celotna paleta pogonskih sklopov, predstavljena pa je tudi nova različica priključnega hibrida z dosegom 100 km v izključno električnem načinu. Na voljo pa so tudi klasični bencinski in dizelski motorji z blagim hibridnim pogonom. Nič čudnega, saj je češki SUV tesno povezan z novo izdajo VW Tiguana. Novi Kodiaq bo prav tako prišel na trg v drugem četrtletju leta 2024. Do takrat bodo verjetno sporočene tudi trenutno neznane cene.

Škoda je končno pokazala Kodiaqa druge generacije, ki bo na trg prišel leta 2024

Zunanjost: Mere in oblika

Škoda Kodiaq je zrasla v vseh dimenzijah: postala je 61 milimetrov daljša in zdaj meri 4,75 metra. Poleg tega je 1,84 metra široka (brez ogledal), 1,66 metra visoka in ima 2,79 metra daljšo medosno razdaljo, kar ugodno vpliva na njegovo prostornost in prtljago. V primerjavi s prejšnjo generacijo se je precej spremenila tudi zasnova. Spredaj izstopa logotip Škoda, ki je tudi tu prevzet in v matirani izvedbi nameščen na pokrovu motorja nad veliko šesterokotno masko hladilnika. Ta je po želji lahko celo osvetljena. Tako kot njegov popolnoma električni brat Enyaq iV. Pod njo je ozek dovod zraka, ki poteka od strani do strani, in dve majhni navpični rešetki ob straneh. Vse je optimizirano za aerodinamiko (vrednost cW se je zmanjšala na 0,28) in hlajenje.

Kodiaq druge generacije je postal večji v vseh dimenzijah…

Spremenjena so zunanja ogledala, prenovljena sprednji in zadnji odbijač, kolesa so aerodinamično oblikovana, dodan pa je tudi majhen strešni spojler. Žarometi so razdeljeni: na vrhu je kratki svetlobni pramen, na dnu pa matrični modul LED, ki ima 50 odstotkov več svetlobnih segmentov kot prej in za 15 odstotkov večjo svetlobno moč. Slednji je dodatna oprema, serijsko je vgrajen le v najvišji različici “Sportline“. Tudi zadnje luči so v celoti LED in imajo animirano funkcijo dobrodošlice ter dinamične smernike. Profil določajo velika 17- do 20-palčna kolesa in trapezoidni kolesni loki.

Notranjost: Prtljažnik, prostornost in tehnologija

Tako kot prejšnja generacija je tudi novi Škodin SUV mogoče konfigurirati kot sedem-sedežno vozilo. Potniki v tretji vrsti pa naj bi imeli zdaj več prostora za glavo in kolena. Prtljažni prostor se je povečal za 75 litrov na 910 litrov skupne prostornine. Ko je druga vrsta zložena, je prostornina celo 2.105 litrov. V sedem-sedežni različici pa se prostornina poveča s 340 litrov za tretjo vrsto sedežev (845 litrov, če uporabljate le pet od sedmih sedežev) na 2.035 litrov. Veliko prostora. Z voznikovega sedeža pogled takoj usmerite na 10-palčni zaslon za volanom in 13-palčni informacijsko-zabavni sistem. Zasnova armaturne plošče je postala nekoliko bolj preprosta in urejena.

Nova je tudi notranjost, prestavno ročico samodejnega menjalnika pa zaman iščete na sredinski konzoli, ta se je preselila v območje volana.

Kodiaq se zdaj upravlja skoraj izključno prek infozabavnega sistema. Z izjemo klimatske naprave, za katere upravljanje je bilo rezervirano nekaj prostora na sredinski konzoli. Enota je sestavljena iz gumbov in vrtljivih gumbov z majhnimi zasloni na sredini. Z voznikovega sedeža pogled takoj usmerite na 10-palčni zaslon za volanom in 13-palčni informacijsko-zabavni sistem. Zasnova armaturne plošče je postala nekoliko bolj preprosta in urejena. Prvič pri znamki Škoda je tudi izbirna ročica DSG nameščena na volanski drog, kar povečuje prostor na sredinskem predoru (kot pri novem Tiguanu). Na voljo je tudi nov zaslon head-up in pet serijskih vtičnic USB-C za polnjenje – tri spredaj in dve zadaj. Vgrajena je tudi plošča za indukcijsko polnjenje pametnih telefonov. Vsi sistemi so povezani v omrežje, za sedeže in armaturno ploščo pa je na voljo izbira recikliranih tkanin za oblazinjenje.

Pogoni: Bencinski, dizelski, hibridni

Nova Škoda Kodiaq prihaja na trg z raznoliko paleto motorjev. Na vrhu ponudbe je priključni hibrid, ki združuje 1,5-litrski bencinski motor z elektromotorjem in dosega sistemsko moč 204 KM. V tem primeru je pogon zagotovljen s pogonom na sprednji kolesi. Vse skupaj upravlja 6-stopenjski menjalnik DSG. Glede na tehnične podatke lahko novi Kodiaq v povsem električnem načinu prevozi več kot 100 kilometrov, pri čemer se zanaša na vgrajeni polnilnik z 11 kW AC in 50 kW DC. Na voljo sta še dva bencinska in dva dizelska motorja, ki sta serijsko povezana s 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Tako kot v novem VW Passatu in prihajajočem Tiguanu je ročna prestavna ročica izpuščena.

Raznoliko paleto motorjev (bencinskih in dizelskih) dopolnjujejo tudi hibridne variante.

Blagi hibridni bencinski motor 1,5 TSI s 150 KM je prvi v modelni paleti, ki je opremljen z 48-voltnim jermenskim zaganjalnikom in 48-voltno litij-ionsko baterijo. Dve dizelski različici sta obe 2.0 TDI, ki lahko dosežeta 150 ali 193 KM. Močnejša različica je lahko kombinirana s pogonom na vsa kolesa. Zelo zanimiva je nastavitev z elektronsko krmiljenimi blažilniki, ki temeljijo na novem sistemu dinamičnega nadzora podvozja DCCPlus z dvojnimi ventili, ki smo ga lahko preizkusili že na predserijskem testu. V opremi ne manjkajo niti vsi najnovejši sistemi za pomoč vozniku.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kitajska PANDA z imenom KNIGHT

BYD Yangwang U8 Premium Edition ima 1.184 KM in več ZASLONOV kot večina HIŠ