Mazda MX-5 ima nove ŽAROMETE in INFOZABAVNI SISTEM

Mazda je na Japonskem razkrila temeljito prenovljen model MX-5. Imenuje se lahko “ND3“, saj sledi posodobitvi iz leta 2019, ko je bil predstavljen model “ND2” z močnejšo različico 2,0-litrskega motorja. Po predstavitvi na Japonskem sredi januarja 2024 bodo pozneje te posodobitve na voljo tudi za globalno različico.

Opremljen je z novimi žarometi LED, ki zdaj vključujejo tudi dnevne luči. Prej so bile nameščene v odbijaču in so bile sestavljene iz več pik – zasnova, ki je postala zastarela po modelu ND1 iz leta 2015. Tudi zadnje luči so bile subtilno spremenjene in Mazda zdaj povsod uporablja diode LED – vključno s smerniki. Leva stran rešetke hladilnika je bila prav tako spremenjena za namestitev radarskega senzorja za prilagodljivi tempomat s funkcijo “Smart Brake Support“. Slednji med vzvratno vožnjo do hitrosti 15 km/h samodejno ustavi vozilo, če zazna predmet. Zunanje spremembe dopolnjujejo barva v “Aero Gray Metallic” ter nova 16- in 17-palčna platišča.

Poleg subtilnih sprememb zunanjosti in motorja, so v Mazdi modelu MX-5 dodali novi infozabavni sistem, saj je bil prejšnji zastarel.

V notranjosti se je stari infozabavni sistem končno umaknil novemu 8,8-palčnemu sistemu, ki smo ga nedavno videli v posebnih modelih JDM Mazde 2 in CX-3. Zaradi tanjših okvirjev posodablja armaturno ploščo, prava prednost pa je morda funkcionalnost, saj je bil stari sistem počasen in je imel zastarel uporabniški vmesnik. Na voljo je tudi nova svetlo rjava notranjost z bež mehko streho – kombinacija, za katero Mazda pravi, da je navdihnjena s starimi roadsterji. Čeprav v sporočilu za javnost to ni omenjeno, slike prikazujejo vzvratno ogledalo brez okvirja, rdeči gumb SOS, nekoliko posodobljeno instrumentno ploščo in nekaj, kar je videti kot priklop USB-C.

MX-5 ima tudi novo razvit asimetrični diferencial z omejenim zdrsom, namenjen izboljšanju stabilnosti različic s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Inženirji so spremenili tudi električni krmilni mehanizem, da bi zmanjšali trenje ter zagotovili “naravno in čisto povratno informacijo“. Druga sprememba je uvedba načina DSC track za dinamični nadzor stabilnosti, ki posreduje le, ko ne bi mogli več obvladovati vozila. Poleg tega je 1,5-litrski motor pridobil štiri konjske moči – če uporablja visokooktansko gorivo. Večji 2,0-litrski agregat z ročnim menjalnikom obljublja boljšo odzivnost pri pospeševanju in pojemku.

Po Japonski naj bi spremembe uvedli tudi na globalno različico popularne Miate.

Uvedba modela ND3 samodejno pomeni, da bo trenutna generacija MX-5 ostala na trgu vsaj še nekaj let. Puristi bodo gotovo cenili to odločitev, zlasti ker je Mazda že napovedala, da ne bo druge možnosti kot elektrifikacija naslednjega modela.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO