Volkswagen bo v svoji glavni tovarni v Wolfsburgu proti koncu tega desetletja sestavljal prihajajoči popolnoma električni Golf in druge modele, ki temeljijo na platformi SSP (Scalable Systems Platform), so sporočili iz podjetja.
V tovarni v Wolfsburgu bodo od leta 2026 izdelovali tudi nov električni SUV segmenta A, tj. mestni avtomobil, medtem ko so tako imenovano limuzino Project Trinity, ki je bila prvotno načrtovana v isti tovarni, premestili v tovarno v Zwickau, kjer izdelujejo modele ID.3, ID.5 in Cupra Born, namenjene za Evropo. Odločitve so bile sprejete po sestanku odbora znamke VW in nadzornega sveta matične družbe, na katerem je bil določen načrt razdelitve vozil za znamko Volkswagen do leta 2028 (samo nemški obrati). V okviru prestrukturiranja montaže so modeli VW v posameznih tovarnah združeni na podlagi platform, kar naj bi zmanjšalo zapletenost in stroške. Vendar proizvajalec še ni navedel nobenih podrobnosti o omenjenem SUV segmenta A, ki bo verjetno različica modela ID.1.
VW je že prej dejal, da bo serijska različica vozila ID. 2all, ki naj bi bil električni naslednik modela Polo segmenta B, imela vstopno ceno pod 25.000 evri, kar nakazuje, da bo manjši ID.1 (ime še ni potrjeno) še cenejši. Volkswagen trenutno prodaja starajoči se električni mestni avtomobil e-Up, ki je bil v Nemčiji predstavljen leta 2010, po začetni ceni 29.995 evrov pred premijami, zato je prihajajoči popolnoma električni mestni avtomobil veliko cenejša alternativa. Golf bo predvidoma debitiral leta 2028 na arhitekturi SSP nemškega avtomobilskega proizvajalca, ki je tudi osnova za model ID. 2all, je povedal vodja znamke VW Thomas Schäfer. Z arhitekturo SSP naj bi imel Golf devete generacije 800-voltno arhitekturo, ki omogoča hitrost polnjenja več kot 175 kilovatov. Arhitektura SSP je bila razvita tudi z naprednimi sistemi za pomoč pri vožnji četrte stopnje.
Agencija Reuters je pred časom poročala, da bo skupina VW Group v prvih dveh tednih oktobra ustavila proizvodnjo modelov Volkswagen ID.3 in Cupra Born v svojih nemških tovarnah v Zwickauu in Dresdnu, ker povpraševanje ne ustreza ponudbi.