MAZDA Iconic SP je hibridni MX-5 z ROTACIJSKIM motorjem iz bližnje PRIHODNOSTI

Mazda MX-5 je med najbolj znanimi in priljubljenimi modeli podjetja, toda kakšna je njena prihodnost v času elektrificirane dobe? Novi koncept Mazda Iconic SP, ki je bil predstavljen na japonskem salonu mobilnosti, ponuja vpogled v prihodnost, ki bi jo lahko prinesla ta serija. Čeprav se nam ob prvem vtisu morda porajajo spomini na legendarni model FD RX-7, nam ponuja vpogled v razvojno smer modela, ki ga poznamo tudi pod imenom Miata

Spreminjanje in poskus posodobitve ter izboljšanja avtomobila, kot je MX-5, ni nikoli enostavno, kar dokazuje tudi zelo obžalovana tretja generacija modela NC. Z modelom Iconic SP je Mazda želela ustvariti eleganten in kompakten športni avtomobil, ki ni primeren le za uporabo na dirkališču, temveč tudi za udobno uživanje ob koncu tedna ali med vsakodnevnim obiskom trgovine. Še bolj vznemirljivo je dejstvo, da ima dvorotorski pogonski sklop.

Mazda opisuje Iconic SP kot vozilo z “dvorotornim rotacijskim električnim sistemom”, za katerega pravi, da ga lahko poganja vodik in druga ogljično nevtralna goriva. Deluje lahko tudi v povsem električnem načinu in ima skupno moč 370 KM. Poleg tega avtomobilski proizvajalec pravi, da lahko Iconic SP služi kot rezervni vir energije in družini zagotavlja dovolj električne energije za več kot teden dni. Za zdaj še ni navedel, kako velik je baterijski sklop konceptnega vozila in koliko elektromotorjev uporablja hibridni sistem.

Zunanjost avtomobila krasi vroč odtenek rdeče barve Viola, ki pomaga poudariti tekoče krivulje in preproste linije. Oblika je osvežujoče preprosta v času, ko večina drugih proizvajalcev avtomobilov svoja nova vozila oblikuje preveč agresivno in ostro. To je morda najbolj razvidno na sprednjem delu, kjer je čudovita sodobna interpretacija izskočnih žarometov in značilne nasmeškaste maske hladilnika drugih Mazdinih modelov.

Koncept Iconic SP je dolg 4.180 mm, širok 1.850 mm, visok 1.150 mm in ima medosno razdaljo 2.590 mm. To pomeni, da je za 25 centimetrov daljši od trenutnega modela MX-5, zaradi dodatnih dimenzij in hibridnega pogonskega sklopa pa je tudi precej težji, saj tehta 1.450 kg.

“Mazda bo vedno ponujala vozila, ki bodo ljudi opominjala, da so avtomobili čista radost in nepogrešljiv del njihovega življenja,” je ob predstavitvi avtomobila dejal Mazdin predstavnik, predsednik in izvršni direktor Masahiro Moro. “Kot podjetje, ki ljubi avtomobile in množično proizvaja navdihujočo izkušnjo mobilnosti, smo zavezani k oblikovanju prihodnosti z našimi partnerji, ki imajo enak cilj, in našimi oboževalci, v kateri lahko vsi ponosno rečejo: ‘Ljubimo avtomobile’. S tako močno voljo je Mazda zavezana k obogatitvi življenja v gibanju za tiste, ki jim služimo.”

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO