Kombi različica VW ID.7 se ne imenuje Variant kot pri Passatu ali Shooting Brake kot pri Arteonu, temveč ID.7 Tourer. Volkswagen je to zdaj tudi uradno sporočil. Blagovna znamka je objavila tudi fotografije modela z rahlo kamuflažo. Končna oblika bo predstavljena “v prihodnjih mesecih”.
Nova različica karoserije bo v Evropi predstavljena leta 2024. Nizka vrednost cW (0,242) naj bi zagotavljala dolge domete. Za primerjavo: običajni VW ID.7 (tj. limuzina z velikimi zadnjimi vrati) ima vrednost 0,234, kar pomeni, da je njegova oblika nekoliko ugodnejša. Vendar pa na podlagi vrednosti cW ni mogoče neposredno sklepati o odpornosti proti vetru, saj je v to vrednost vključena tudi čelna površina.

Tako kot vsi modeli družine ID, je tudi nova karoserijska različica ID.7 zasnovana na modularnem električnem gradbenem kompletu MEB skupine Volkswagen. Proizvajalec obljublja prostornino prtljažnika od 545 do 1.714 litrov. Prtljažni prostor naj bi bil dolg dva metra, piše VW. Za primerjavo: v limuzini je prostora od 532 do 1.600 litrov. Tako kot ID.7 (in ID.4) bo tudi ID.7 Tourer izdelan v Volkswagnovi tovarni v Emdnu.

Na slikah je ID.7 Tourer v barvi indijanskega poletja z jesenskimi motivi. Vendar je VW objavil le dve fotografiji. V sporočilu za javnost so na zadnji strani omenjene kode QR. Vendar VW ne razkriva, za kaj so namenjene. Morda so del kampanje za viralno trženje. Peugeot je pred kratkim začel takšno kampanjo za model E-3008: Če ste videli enega od prototipov, ste ga morali fotografirati in objaviti ter tako dobiti priložnost za testno vožnjo. Vsekakor zunanja oblika vozila ID.7 Tourer ni več veliko presenečenje. Fotografirana sta bila že vsaj dva prototipa, eden v beli in drugi v sivi barvi.

VW ne razkriva ničesar drugega o tehnologiji, vendar bodo verjetno vgrajeni enaki pogoni in baterije kot v limuzini. Z novo 86-kWh baterijo in novim 210-kilovatnim pogonom na zadnji kolesi lahko limuzina prevozi do 700 km. Poleg tega je na voljo tudi 210-kilovatni pogon na zadnji kolesi v kombinaciji z že znano 77-kWh baterijo in verjetno tudi 250-kilovatni pogon na vsa kolesa. Tudi kokpit naj bi bil videti enako kot pri limuzini.