Ford F-150 LIGHTNING se bo prodajal tudi v ŠVICI

Za razliko od ZDA so v Evropi Pick-up vozila bolj obroben pojav. Kljub temu je Ford aprila napovedal, da bo na Norveški trg lansiral model F-150 Lightning. Zdaj enako napovedujejo tudi za Švico, kjer naj bi državljani pred koncem leta lahko kupili omejeno število enot.

Vozilo je mogoče že naročiti, piše švicarski Fordov tiskovni oddelek. Vendar pa model še ni objavljen na spletni strani švicarskega Forda. Na trgu se bo začel prodajati konec novembra, cena pa se bo začela pri 127.000 švicarskih frankih (približno 132.000 evrov). Zaradi tega je avtomobil v Švici bistveno dražji kot na Norveškem, kjer zanj zahtevajo približno 100.000 evrov.

Švicarji bodo lahko električni Pick-up Forda naročili že takoj, čeprav bo na razpolago v omejenem številu in po ceni več kot 130.000 evrov

To je ista različica: le oprema Lariat je na voljo v karoserijski različici Super Crew Cab z dvojno kabino v barvi Antimatter Blue Metallic. Tudi pogonski sklop in akumulator sta enaka: Na voljo je le različica z 98 kWh baterijo in 337 kW pogonom na vsa kolesa. Doseg po standardu WLTP je 429 km. Polnjenje na polnilni postaji z močjo 150 kW traja 39 minut (15-80 %).

Na Norveškem, kjer bo ta F-150 Lightning prav tako na voljo, pa vozilo stane le okrog 100.000 evrov, vendar ga Norvežani ne morejo enostavno naročiti, temveč oddati vlogo za nakup.

Novi model na Norveškem še ni na voljo. Tam bo Lightning kot Lariat Launch Edition predstavljen leta 2024. Avtomobila ne morete kar naročiti, temveč morate oddati vlogo. Cene na Norveškem se začnejo pri 1.183.000 kron (približno 100.000 evrov). Na norveški Fordovi spletni strani je avtomobil prikazan pod “kmalu”. Tam je celo že na voljo cenik z vključeno opremo.

Ali bo ta Pick-up Forda naprodaj tudi v Evropski skupnosti? Najprej bodo morali Američani pridobiti homologacijo, še pred tem pa videti, kako se bo prodajal na Norveškem in v Švici.

Ford ne navaja, ali namerava šest metrov dolgega velikana predstaviti tudi v Nemčiji, kot največjem avtomobilskem trgu, in ostalih državah Evropske unije. F-150 Lightning bi moral najprej opraviti homologacijo v EU, saj Švica in Norveška nista članici EU. Verjetno želi Ford najprej preučiti odziv kupcev na Norveškem in v Švici, ki sta ljubiteljici električnih avtomobilov in sta znani po tem, da se draga vozila s pogonom na vsa štiri kolesa dobro prodajajo. Možno je, da Ford ne želi zgolj opazovati, kako bi Tesla pripeljala svoj Cybertruck v Evropo (kar pa še ni gotovo).

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO