in , ,

NOVE FOTOGRAFIJE električnega karavana VW ID.7 Tourer

Opravili smo prvi resni pogled na karavana prihodnosti, ki se še skriva pod zanimivo kamuflažo.

Volkswagen ID.7 je električna različica modela Passat. Prej je bil na voljo le kot limuzina s hatchbackom, zdaj pa smo si ga lahko ogledali in otipali v prihodnji različici Tourer, torej kot kombilimuzino ali družinski avtomobil, kakor vam je všeč. Zastor bo dokončno odstranjen šele leta 2024. V spodaj priloženem videoposnetku italijanskih kolegov vam predstavljamo majhno pokušino vozila, ki je še vedno prikrito v zanimivo opravo.

Veliki prtljažnik

Da bi ga opisali, začnimo z osnovami, tj. z imenom. Kot ste verjetno že prebrali, je to ena prvih kombilimuzin VW-ja, ki ne nosi kultnega imena Variant, temveč Tourer. Ena od izjem je bil Arteon Shooting Brake, ki mu ID.7 Tourer vsaj formalno nekoliko sledi. Z imenom se je verjetno želel oddaljiti od klasičnih kombilimuzin iz preteklosti, vendar pri tem ni pozabil na njihov uspeh in velik prtljažnik, zaradi katerega so ti modeli postali legendarni.

Nove fotografije VW ID.7 Tourer

Prostornina prtljažnega prostora je pri novem ID.7 Tourer res eden najpomembnejših podatkov: znaša 545 litrov oziroma 1714 litrov pri zloženi drugi vrsti sedežev, kar je seveda več kot pri limuzini. V interni primerjavi je ta prostornina nekoliko manjša od prostornine nove generacije Passata Estate, ki ima 690 oziroma 1.920 litrov, vendar je za svojo kategorijo še vedno zelo visoka. Vizualna primerjava pokaže zakaj: novi VW Passat Estate je nekoliko daljši z večjim zadnjim previsom, strešna linija modela ID.7 Tourer pa je nekoliko bolj ravna.

VW Passat, ki na trg prihaja naslednje leto, je nekoliko daljši od električnega bratranca.

Skupna mehanika

Platforma modela ID.7 Tourer je enaka kot pri limuzini. Obe sta zasnovani na preizkušeni platformi MEB. Osnovna različica Tourer naj bi bila zato opremljena tudi s “klasičnim” elektromotorjem z 286 KM, nameščenim zadaj. Zmogljivost, ki bi se pri zmogljivejših različicah s pogonom na vsa kolesa v prihodnosti lahko povečala na 400 KM, pri morebitnih športnih različicah GTI ali GTX pa morda celo na več.

Limuzina ID.7 se je že v celoti razkrila, njen brat Tourer pa naj bi to storil prihodnje leto.

Še vedno pa je negotova baterija, za katero bo VW morda uporabil baterije s 77 in 86 kWh z največjo zmogljivostjo polnjenja 200 kW in dosegom (po homologacijskem ciklu WLTP) 700 km, saj gre za avtomobil, ki je namenjen tudi, a ne samo, dolgim vožnjam po avtocesti.

Končno zasnovo je treba še opredeliti

Tako kot limuzina v zgodnjih fazah razvoja je bil tudi Volkswagen ID.7 Tourer prikazan z oranžno kamuflažo, ki je bila nekoliko podobna tisti, s katero je bila med testno vožnjo prototipa zamaskirana limuzina.

Kolikor smo lahko videli, ima električni avtomobil zelo podobne linije kot novi Passat Variant, medtem ko so nekatere podrobnosti – na primer oblika platišč iz lahke litine in svetlobne enote – popolnoma drugačne. Na splošno je videz zelo podoben videzu vozila Space Vizzion Concept, ki je bilo predstavljeno leta 2019. Tako kot limuzina bo tudi notranjost opremljena s 15-palčnim osrednjim monitorjem, ki bo služil za upravljanje informacijsko-zabavnega sistema, ki je posodobljen z najnovejšo programsko opremo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

MERCEDES prenovil EQB in hkrati UKINIL osnovni model EQB 250

RAM 1500 s prenovo dobil NOV 3,0-litrski MOTOR